منطقه عنبرآباد به مردهک به‌رغم ظرفیت‌ فراوان ازمحرومیت رنج
می‌برد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر منطقه عنبرآباد به مردهک به‌رغم ظرفیت‌ فراوان ازمحرومیت رنج
می‌برد
به گزارش خبرنگار سایت احکام، استاندار کرمان عصر یکشنبه در حاشیه عملیات اجرایی قطعه دوم محور عنبرآباد -تنگشاه گفت: منطقه عنبرآباد به مردهک و تنگشاه علی‌رغم داشتن ظرفیت‌های فراوان اما از محرومیت رنج می‌برد و به همین دلیل رئیس جمهور در این منطقه حضور پیدا کرد.
وی خاطرنشان کرد: مسئله محوری این منطقه جاده است چراکه با آسفالت شدن این محور، ظرفیت‌های این منطقه همچون کشاورزی احیا می‌شود، اما عدم وجود جاده مواصلاتی مشکلاتی را به وجود آورده است.
استاندار کرمان بیان کرد: بخشی از جاده محور مردهک-تنگشاه به بهره‌برداری رسیده است، پل طاقی نیز افتتاح و ۱۰ کیلومتر مسیر کلنگ زنی شده است.
وی تصریح کرد: در خصوص بخشی از مسیر نیز تصمیم‌گیری لازم انجام شده است، امیدواریم با تأمین منابع لازم کار سرعت بیشتری به خود بگیرد تا عبور و مرور بیشتر شود و ظرفیت‌های منطقه فعال بشود.
فداکار با اشاره به چگونگی تأمین اعتبار محور عنبرآباد-تنگشاه، افزود: برای تکمیل این محور بخشی از آن توسط اعتبارات شهرستانی و بخشی نیز از محل استان تزریق می‌شود، البته این منطقه به دلیل صعب‌العبور بودن کار را سخت‌تر می‌کند، اما انشاالله کار انجام می‌شود. امیدوارم از خبر منطقه عنبرآباد به مردهک به‌رغم ظرفیت‌ فراوان ازمحرومیت رنج
می‌برد
راضی بوده باشید.

منطقه عنبرآباد به مردهک به‌رغم ظرفیت‌ فراوان ازمحرومیت رنج
می‌برد  در تاریخ ۲۰۲۳-۰۶-۰۵ ۰۲:۴۰:۲۶