مقاومت ترکیبی باید در کشور نهادینه شود

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر مقاومت ترکیبی باید در کشور نهادینه شود به گزارش خبرنگار سایت احکام، آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اصفهان با بیان اینکه در این ایام نیاز به تقوا بیش از گذشته احساس می‌شود، اظهار داشت: باید توجه داشت که رسانه‌های خارجی با انتشار ۶۰ درصد اخبار دروغ اعتبار خود را بیش از گذشته از دست دادند و از این رو نباید به آنها اعتنایی صورت گیرد.
وی با بیان اینکه آشوبگران بی تقوا هستند و به همین دلیل به بیت المال آسیب می‌زنند، ادامه داد: افراد بی تقوا به خدا ایمان ندارند، تقوا نیاز به صبر دارد.
عزت ایران حاصل صبر بسیجیان است
امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه هر عزتی که ملت ایران دارد و استقلال و آزادگی ملت ایران نتیجه صبر و استقامت بسیجیان است، افزود: اصفهان در این هفته عزادار عملیات تروریستی است که سه شهید و هشت مجروح را برجای گذاشت، دیگر شهرهای کشور همچون ایذه عزادار هستند.
وی با بیان اینکه امروز جنگ احزاب و جنگ ترکیبی از سوی دشمن آغاز شده است، ابراز داشت: ۷۴ رسانه خارجی در این ایام به شدت کار می‌کنند و ۱۵۰ کشور را علیه ایران بسیج کرده‌اند که در رأس آن آمریکای جنایتکار و گاو شیردگان عرب هستند.
آیت‌الله مهدوی با بیان اینکه ما در کشور باید مقاومت ترکیبی داشته باشیم، ادامه داد: آنجا که تحریم اقتصادی می‌کنند ما باید سعی کنیم تحمل و قناعت کنیم و مسئولان نیز با جدیت به فکر رفاه مردم و حل مشکلات اقتصادی مردم باشند.
باید اخبار صادقانه در اختیار مردم قرار گیرد
وی ادامه داد: در مقابل جنگ رسانه‌ای نیز باید با هوشیاری و بصیرت اخبار صادقانه و دست اول را بدانیم و بیان کنیم و برای دیگران نیز تحلیل کنیم.
امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه دشمن نگران پیشرفت علمی ایران است، ابراز داشت: از این رو باید در کشور تحصیل علم با جدیت دنبال شود و ایران را به عنوان قطب علمی معرفی کنند.
وی با بیان اینکه دشمنان می‌خواهند پرچم ایران را به زمین بزنند، گفت: ملت ایران باید با هوشیاری و بصیرت این پرچم را به اهتزار درآورد و جایی که دشمن سعی دارد اعتراضات را به اغتشاش تبدیل کند مسئولان با هوشیاری به دغدغه عزیزان رسیدگی و پاسخگو باشند.
آیت‌الله مهدوی با بیان اینکه در برابر شایعه پراکنی‌های رسانه‌های داخلی دولت باید رسانه‌های داخلی را تقویت کند، ادامه داد: از سویی دشمن سعی در تفرقه در کشور دارد و اقوام را نسبت به یکدیگر حساس می‌کند باید با وحدت و یکپارچگی انسجام کشور را حفظ کنیم و آنجا که دشمن عمود نظام را مورد هجمه قرار می‌دهد نباید اجازه دهیم فوت‌های دشمن نورولایت را خاموش کند.
دشمن اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را بر نمی‌تابد
وی با بیان اینکه دشمن اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را بر نمی‌تابد، گفت: باید اقتدار دشمن بیش از گذشته توسط نیروهای نظامی نشان داده شود.
امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه قوه قضائیه با رأفت اسلامی با اغتشاشگرانی که فریب خورده بودند، رفتار می‌کند، افزود: از سوی دیگر باید بدترین مجازات برای دست نشانده‌های غرب در کشور در نظر گرفته شود.
وی با بیان اینکه در این سه ماه اخیر مردم ایران تناقض در رفتارهای دشمنان را دیدند، ابراز داشت: از طرفی دشمن ادعای حمایت از مردم ایران را دارد و از سوی دیگر تحریم‌ها را تشدید می‌کند، از طرفی اشک تمساح می‌ریزد و از سوی دیگر اجازه ورود دارو را به کشور نمی‌دهد. امیدوارم از خبر مقاومت ترکیبی باید در کشور نهادینه شود راضی بوده باشید.

مقاومت ترکیبی باید در کشور نهادینه شود  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۱-۱۸ ۱۱:۲۹:۱۲