مصرف گاز طبیعی در صنایع اصفهان افزایش یافت

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر مصرف گاز طبیعی در صنایع اصفهان افزایش یافت به گزارش سوالات شرعی و احکام از روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، ابوالقاسم عسکری با بیان اینکه در شش ماهه نخست امسال در مجموع بالغ بر ۹ میلیارد و ۸۶۳ میلیون مترمکعب گاز طبیعی در سطح استان مصرف شده است، اظهار داشت: این میزان نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل یک درصد افزایش داشته است.
کاهش ۱۲ درصدی مصارف خانگی و تجاری
وی با اشاره به میزان مصرف گاز خانگی و تجاری در سطح استان افزود: حجم گاز مصرفی طی شش ماه نخست امسال در این بخش بیش از ۹۴۷ میلیون مترمکعب بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲ درصد کاهش نشان می‌دهد.
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، مصرف گاز در بخش عمومی شامل اماکن مذهبی، آموزشی، ارگان‌های دولتی و … را بیش از ۵۳ میلیون متر مکعب طی شش ماهه نخست سال اعلام کرد و افزود: با توجه به اینکه فصول گرم سال از ۱۵ فروردین تا نیمه آبان ماه است در این بازه زمانی مصرف گاز طبیعی در بخش صنعت بیشتر می‌شود.
عسکری با بیان اینکه گاز طبیعی به عنوان انرژی اصلی تأمین کننده سوخت صنایع، نقش مهمی در افزایش تولید استان دارد، خاطرنشان کرد: علاوه بر این در کاهش آلودگی محیط زیست نیز بسیار مؤثر است.
وی اضافه کرد: رعایت الگوی مصرف و الزامات ایمنی و استفاده از تجهیزات مصرف بهینه در بخش‌های صنعتی، تجاری، خانگی و… ضروری است. امیدوارم از خبر مصرف گاز طبیعی در صنایع اصفهان افزایش یافت راضی بوده باشید.

مصرف گاز طبیعی در صنایع اصفهان افزایش یافت  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۰-۱۴ ۰۲:۴۳:۲۴