مصادره و تخریب خانه مبارزان فلسطینی توسط رژیم
صهیونیستی

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر مصادره و تخریب خانه مبارزان فلسطینی توسط رژیم
صهیونیستی
به گزارش سوالات شرعی و احکام به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، تخریبت منازل و اقامتگاه‌های شهروندان فلسطینی از سوی رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد. در همین ارتباط نیز ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که فرماندهی مرکزی این ارتش حکم مصادره و تخریب خانه‌های «عبدالرحمن» و «احمد عابد» دو مجری عملیات مقاومتی ۱۴ سپتامبر گذشته که به هلاکت یک صهیونیست منجر شد را، به امضا رسانده است.
پیش از آن هم، اشغالگران صهیونیست روز دوشنبه خانه یک شهروند فلسطینی را در شهرک بیت حنینا در شمال قدس اشغالی تخریب کرده بودند.منابع محلی در این ارتباط اعلام کردند که نظامیان اسرائیلی به همراه چند دستگاه بیل مکانیکی وارد شهرک بیت حنینا شده و این خانه در حال ساخت را به بهانه عدم دریافت مجوز ساخت تخریب کردند.
پیشتر گفته شده بود که روز دوشنبه برای فلسطینی‌ها روز بسیار سختی بود، چون ماشین تخریب صهیونیست‌ها بسیار فعال عمل کرد و چندین باب منزل متعلق به فلسطینی‌ها در مناطق مختلف را ویران کرد.
منابع فلسطینی همچنین تصاویری از یورش نظامیان صهیونیست به روستای ام الحیران در صحرای نقب (جنوب اراضی اشغالی) و آغاز روند ساخت یک شهرک صهیونیست نشین در این منطقه، منتشر کردند.
گفتنی است که رژیم صهیونیستی مدت هاست به منظور برپایی شهرک‌های صهیونیست نشین یا پایگاه‌های نظامی دست به تخریب اماکن مسکونی می‌زند. این در حالی است که جنبش جهاد اسلامی فلسطین پیش از این در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن جنایت تخریب منازل شهروندان فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی، اعلام کرد که این اقدام تلاشی بیهوده برای ترمیم وجهه تخریب شده این رژیم در برابر مقاومت است. در بیانیه جنبش جهاد اسلامی آمده است: «تخریب منازل شهروندان فلسطینی، در امتداد سیاست مجازات دسته جمعی علیه ملت فلسطین صورت می‌گیرد و تلاشی بیهوده برای وجهه تخریب شده این رژیم در برابر مقاومت است.»
جهاد اسلامی فلسطین افزود: «تروریسم رژیم صهیونیستی برای جامعه جهانی آشکار شده است، ولی این تروریسم با هیچ واکنشی مواجه نمی‌شود.» جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که ملت فلسطین با عزم راسخ به نبرد خود با دشمن و دفاع از حقوق مشروع خود در تمام اراضی اشغالی ادامه خواهد داد. بیانیه مذکور افزود: «ملت بردبار ما در طی ده‌ه ها نبرد با دشمن ثابت کرده است که سیاست تخریب منازل نخواهد توانست باعث تضعیف روحیه مقاومت در میان شهروندان فلسطینی شود.» امیدوارم از خبر مصادره و تخریب خانه مبارزان فلسطینی توسط رژیم
صهیونیستی
راضی بوده باشید.

مصادره و تخریب خانه مبارزان فلسطینی توسط رژیم
صهیونیستی  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۱-۰۸ ۰۲:۳۸:۴۰