مشکلات مدارس آبدان رفع می‌شود

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر مشکلات مدارس آبدان رفع می‌شود به گزارش خبرنگار سایت احکام، ابراهیم درویشی عصر دوشنبه در نشست با اعضای شورای دانش آموزی آبدان با بیان اینکه بخش آبدان دارای چهار شهید دانش آموز است اظهار داشت: دانش آموزان زندگی نامه شهدا را مطالعه کنند و با سیره شهدا آشنا شوند.
وی ادامه داد: شهدا برای مملکت جانفشانی کردند و ما باید قدردان شهدا و خانواده‌های معظم شهدا باشیم.
بخشدار آبدان یادآور شد: دانش آموزان در تحصیل علم و فرا گرفتن علم و اخلاق و کردار نیکو کوشا باشند.
درویشی در خصوص مشکلات مدارس بخش آبدان بیان داشت: با تلاش فرماندار شهرستان دیر و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دیر گام‌های خوبی در راستای مشکلات مدارس برداشته شده است.
وی ادامه داد: جلسات متعددی با مدیر کل نوسازی مدارس استان و معاون وزیر آموزش و پرورش و سازمان نوسازی مدارس کشور در شهرستان دیر گرفته شده است و ما پیگیر مشکلات مدارس در بخش هستیم.
درویشی با اشاره به یک دانش آموز خوب از دیده گاه مقام معظم رهبری افزود: دانش آموز در مدارس باید فعال، کاری و شاداب باشد و همه دانش آموزان یک مدرسه باید پویا وبا نشاط باشند و باید دانش آموزان در این زمینه فعال باشند.
وی یادآور شد: اگر مثبت گرایی در خودمان تقویت کنیم می‌توانیم بانشاط‌تر باشیم.
بخشدار آبدان اضافه کرد: اگر می‌خواهیم رابطه بهتر با مردم داشته باشیم باید رابطه خودمان با خداوند را بیشتر کنیم.
درویشی به نقش فضای رسانه‌ای دشمن تاکید کرد و بیان داشت: نقشه دشمن را بشناسیم و دانش آموزان باید در فضای مجازی نقشه‌های دشمن را بشناسند. امیدوارم از خبر مشکلات مدارس آبدان رفع می‌شود راضی بوده باشید.

مشکلات مدارس آبدان رفع می‌شود  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۲-۰۶ ۰۲:۳۹:۲۲