مشکلات خانوادگی از علل اصلی خودکشی در کرمانشاه است

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر مشکلات خانوادگی از علل اصلی خودکشی در کرمانشاه است به گزارش خبرنگار سایت احکام، فرحناز محمدی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه شامگاه یکشنبه در نشست پیشگیری از خودکشی با اشاره به نیاز کار مضاعف در حوزه آسیب‌های اجتماعی، اظهار کرد: حتی جامعه مطلوب نیز نیاز دارد برای ثبات و پایداری در حوزه آسیب‌های اجتماعی فعالیت کند.
وی با ذکر مثال‌هایی در خصوص اتصال زنجیروار آسیب‌های اجتماعی، افزود: نمی‌شود در حوزه آسیب‌های اجتماعی به یک حوزه خاص توجه کرد و نسبت به بقیه بی تفاوت بود چون اکثر آسیب‌ها به صورت زنجیروار به هم متصل هستند.
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه به اهمیت پیشگیری در حوزه آسیب‌های اجتماعی اشاره و تصریح کرد: همه ما در حوزه پیشگیری آسیب‌های اجتماعی نقش داریم و باید در حوزه پیشگیری تمام تلاش خود را به کار ببندیم.
وی با اشاره به خودکشی به عنوان یک معضل اجتماعی، خاطرنشان کرد: حتی آمار یک خودکشی هم زیاد است و باید جلوی آن گرفته شود و در این حوزه پیشگیری از نیازهای ضروری و قطعی است.
محمدی ادامه داد: امیدواریم مجموعه استانداری کرمانشاه به معضل خودکشی نگاه ویژه ای داشته باشد و اعتبارات ویژه ای برای کاهش آمار و پیشگیری در این حوزه تخصیص دهد.
وی در ادامه افزود: مشکلات خانوادگی یکی از علل اصلی خودکشی در کرمانشاه است. امیدوارم از خبر مشکلات خانوادگی از علل اصلی خودکشی در کرمانشاه است راضی بوده باشید.

مشکلات خانوادگی از علل اصلی خودکشی در کرمانشاه است  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۲-۱۹ ۰۲:۳۹:۰۰