مسئولان ادارات گناوه به پدافند غیرعامل توجه ویژه‌ای داشته
باشند

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر مسئولان ادارات گناوه به پدافند غیرعامل توجه ویژه‌ای داشته
باشند
به گزارش خبرنگار سایت احکام، محمد تقی صفری پنج شنبه شب در نشست شورای اداری شهرستان گناوه با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: بسیج پرچمدار نهضت انقلاب اسلامی و امام راحل و امروز نیز در کنار ولایت و مقام معظم رهبری در دفاع از اسلام، انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن و ملت ایران ایستاده است.
فرماندار گناوه افزود: انقلاب اسلامی دستاوردهای ارزشمندی برای همه جهان به ویژه کشور ما به ارمغان آورده است و یکی از این ارمغان‌های بزرگ و ارزشمند تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل (ره) بوده است.
وی گفت: امروز علمداران نهضت انقلاب اسلامی و اسلام ناب بسیجیان بی ادعا و بی نام و نشان و سربازان گمنام امام زمان هستند که از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی و ملت ایران و اسلام دفاع می‌کنند.
رئیس شورای اداری گناوه گفت: در برهه کنونی برای ادامه راه انقلاب و رساندن پرچم نهضت اسلامی به دست صاحب اصلی آن، امام زمان (عج) باید همگی با روحیه و تفکر بسیجی و با بینش انقلابی این مسیر را مقتدرانه ادامه دهیم.
وی بیان کرد: خدمت صادقانه به مردم یکی از وظایف ما است و با این روحیه بسیجی باید هر چه بیشتر به مردم خدمت کرد.

فرماندار گناوه گفت: اگر امروز دشمن حربه‌ها و توطئه‌های مختلفی علیه انقلاب اسلامی طراحی کرده است از قدرت انقلاب اسلامی که مسیر و راه خود را شناخته و با صلابت ادامه می‌دهد آگاه است و از آن واهمه دارد.
وی خاطر نشان کرد: مردم متدین و انقلابی و وفادار و در خط نظام اسلامی و ولایت شهرستان گناوه همواره از نظام و انقلاب و ولایت پشتیبانی و حمایت کرده‌اند و تقدیم ۲۳۰ شهید در دوران دفاع مقدس از افتخارات و کارنامه درخشان آنها است و در همه برنامه‌ها و عرصه‌های انقلاب حضور پرشور و فعال دارند.
فرماندار گناوه با تاکید بر اهمیت پدافند غیر عامل گفت: دستورالعمل‌های طرح جامع پدافند غیرعامل بر اساس ابلاغ بومی سازی و در اختیار ادارات قرار می‌گیرد.
صفری افزود: اعضا شورای اداری شهرستان گناوه در خصوص مسائل سخت افزاری و نرم افزاری پدافند غیرعامل دقت و توجه ویژه و لازم داشته باشند.
وی گفت: مسئولان ادارات این شهرستان نسبت به خود مراقبتی و حفاظتی حوزه‌های کاری خود دقت و اهتمام جدی داشته و ایمن سازی لازم را داشته باشند. امیدوارم از خبر مسئولان ادارات گناوه به پدافند غیرعامل توجه ویژه‌ای داشته
باشند
راضی بوده باشید.

مسئولان ادارات گناوه به پدافند غیرعامل توجه ویژه‌ای داشته
باشند  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۱-۲۵ ۰۲:۴۵:۵۵