مردم کردستان خواهان تجزیه نیستند

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر مردم کردستان خواهان تجزیه نیستند به گزارش خبرنگار سایت احکام، ماموستا فایق رستمی یکشنبه شب در نشست علمای اهل سنت و اهل تشیع کردستان با نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: با تکیه بر آموزه‌های قرآنی می‌توانیم مسیر عزتمند زندگی را برای خویش ترسیم کنیم.
وی افزود: رسول الله (ص) رحمت للعالمین بوده و با تأسی از سیره ایشان می‌توانیم عزت دنیا و آخرت را برای خود رقم بزنیم.
نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: خداوند متعال از تفرقه بین اقوام مختلف انزجار داشته و در آیات متعدد قرآنی به مسلمانان امر فرموده که به ریسمان الهی چنگ بزنیم و با وحدت و همبستگی برای تعالی جامعه اسلامی قدم برداریم.
ماموستا رستمی افزود: دین مبین اسلام مدافع حقوق انسانی بوده و باید آموزه‌های اسلامی به صورت کامل به نسل جوان جامعه آموزش داده شود تا دشمنان اسلام اقدام به انحراف افکار جوانان نکنند.
وی خاطرنشان کرد: در آموزه‌های اسلامی پذیرفته نیست که کسانی در جامعه اسلامی اقدام به آسیب رساندن به جان و مال مسلمین کنند.

باید توجه کرد که اگر این نظام نماند باید فاتحه شیعه و سنی را خواند

ماموستا سید محسن حسینی عضو شورای افتای اهل سنت کردستان نیز در این نشست اظهار داشت: تا زمانی که برهنگی را قبول نداشته باشیم و قرآن و رسول الله (ص) را کنار نگذاریم دشمن از ما راضی نخواهد شد.
وی افزود: بخدا سوگند بحث کرد و فارس، انقلابی و غیر انقلابی نیست بلکه بحث اسلام و کفر است.
ماموستا حسینی خاطرنشان کرد: امروز کفر خود را به انواع رنگ‌ها خودش را درآورده است.
این روحانی اهل سنت تصریح کرد: اسلام ما متکی به جمهوری اسلامی نیست بلکه این نظام ما را تقویت کرده است و باید توجه کرد که اگر این نظام نماند باید فاتحه شیعه و سنی را خواند.
ماموستا حسینی افزود: مسئولان در تهران بی مدیریتی را انجام دادند اما مسئولان استان مدیریت مناسبی داشتند و ترحم و عطوفت بسیاری داشتند چرا که ضد انقلاب می‌خواست نیروهای نظامی دست به سرکوب مردم کردستان بزنند.
وی اظهار داشت: ملت کرد مسلمان هستند و انقلاب و نظام و امنیت را می‌خواهند و باید به مشکلات معیشتی مردم توجه بیشتری نمایند.
حجت‌الاسلام افشار مدیر گروه معارف دانشگاه کردستان گفت: برای همه انسان‌ها دو مسیر الهی و شیطانی وجود دارد و مردم ایران به برکت انقلاب اسلامی راه عزت الهی را برگزیده اند. امیدوارم از خبر مردم کردستان خواهان تجزیه نیستند راضی بوده باشید.

مردم کردستان خواهان تجزیه نیستند  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۰-۱۰ ۰۲:۳۸:۱۵