«مردم‌محوری» در خدمت‌رسانی به زائران امام رضا مشهود
است

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر «مردم‌محوری» در خدمت‌رسانی به زائران امام رضا مشهود
است
به گزارش خبرنگار سایت احکام، سید صولت مرتضوی در بازدید از قرارگاه پویش «هم محله امام رضا (ع)» و همچنین طرح «گام‌های عاشقی» که عصر دوشنبه انجام شد، اظهار کرد: مردم‌محوری و محوریت داشتن مردم در مسئله زیارت و پذیرایی از زوار و زائرین امام رئوف بسیار بیشتر از سال‌های قبل بوده است و همچنین نمود وسیع‌تری داشته است.
وی با بیان این‌که آثار نشاط و پیشرفت در وجود خادمان و زائران مشهود است، افزود: با تلاش‌های فراوان و کارهای بدیع، زائران در سطح مشهد هیچ دغدغه‌ای جز زیارت ندارند و در تأمین مایحتاج نیز همه امکانات در زمینه‌های مختلف از جمله اسکان، بهداشت و درمان، تغذیه و حمل و نقل پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفته است.
معاون اجرایی رئیس جمهور اضافه کرد: مردم مشهد محوریت کار را در دست گرفتند و پای کار آمدند، خانه‌هایشان را در طبق اخلاص گذاشته‌اند، مساجد و هئیت امنا، ادارات و نهادها، مدارس آموزش و پرورش در بحث پذیرایی و اسکان زحمات بسیاری کشیده‌اند و همچنین از جوانان مؤمن انقلابی و ده هشتادی که بستر خدمت بدون منت را فراهم کرده‌اند و گاهاً مدیریت برخی موکب‌ها را به‌عهده گرفتند، تقدیر و تشکر می‌کنم.
یعقوب‌علی نظری، استاندار خراسان رضوی نیز در حاشیه این بازدید، با اظهار رضایت از روند خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران رضوی، اظهار کرد: با توجه به برنامه‌های از قبل پیش‌بینی شده و بسیج ظرفیت‌های مردمی، استانی و ملی، تاکنون مشکل جدی در بحث خدمت‌رسانی وجود نداشته و در شرایط خوبی به سر می‌بریم.
وی گفت: در ارتباط با بازگشت زائران، پیش‌بینی‌های لازم انجام شده است و با استقرار مسئولین ملی در استان خراسان رضوی، آمادگی بازگشت زوار و زائران به شهرهایشان در روزهای آینده را داریم. امیدوارم از خبر «مردم‌محوری» در خدمت‌رسانی به زائران امام رضا مشهود
است
راضی بوده باشید.

«مردم‌محوری» در خدمت‌رسانی به زائران امام رضا مشهود
است  در تاریخ ۲۰۲۲-۰۹-۲۷ ۰۲:۴۱:۲۱