مدیر پشت میزنشین جایی در ادارات ملارد ندارد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر مدیر پشت میزنشین جایی در ادارات ملارد ندارد به گزارش خبرنگار سایت احکام، جابر کریمی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای اداری ملارد که با حضور حجت الاسلام مهدی خوبانی امام جمعه ملارد، حسین حق وردی نماینده مردم ملارد، شهریار و قدس در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان ملارد برگزار شد، بر خدمت به مردم تاکید کرد و گفت: الان وقت غفلت نیست، هرچند در گذشته کارهای خوبی هم انجام شده اما ریشه عمده بعضی از نارضایتی‌ها نشأت گرفته از کم کاری در گذشته است.
وی افزود: ما وعده جبران برخی کاستی‌ها را دادیم، باید به صورت جهادی با کار و تلاش شبانه روزی پای کار مردم باشیم.
فرماندار ملارد ادامه داد: نباید به کارها نگاه اداری داشته باشیم که در این صورت زمین گیر خواهیم شد، بلکه باید اعتقاد و باور داشته باشیم که کار جهادی نتیجه خواهد داد و هر کسی به این موضوع اعتقاد نداشته باشد، جایی در دستگاه‌های اجرایی ندارد.
وی به برنامه‌های اجرایی و عمرانی فرمانداری ملارد اشاره کرد و افزود: فرمانداری یک رویکرد و راهبرد مشخص دارد که همه باید به آن پایبند بوده و معتقد باشیم و در راستای رسیدن به اهداف این راهبرد همسو و هم جهت شبانه روز تلاش کنیم.
نماینده عالی دولت در ملارد با انتقاد از اقدامات جزیره‌ای دستگاه‌ها گفت: باید به این باور برسیم که همه امور به یکدیگر ارتباط دارند و موفقیت ما در همه حوزه‌ها در گرو هم فکری، تبادل نظر و اشتراک گذاشتن تجربیات است و مدیران ادارات باید با افزایش تعامل و شناخت خود از یکدیگر پیگیر کار و رفع مشکلات مردم باشند.
کریمی جذب اعتبارات استانی را یکی از وظایف مدیران ملارد خواند و خطاب به مدیران پشت میز نشین یاد آور شد: امروز استاندار تهران اعلام می‌کند، که هر دستگاهی که پی گیر باشد می‌تواند اعتبارات خوبی را جذب کند ولی متأسفانه اکثریت مدیران ما ابعاد بودجه را نخوانده اند و از محل جذب آن بی خبر هستند.
وی ادامه داد: امروز نماینده پی گیر جذب اعتبارات است و وظیفه خود دستگاه‌ها است و برای جبران این کم کاری باید مدیران دستگاه‌ها پی گیر اعتبارات استانی باشند و فرمانداری هم آنها را در این مسیر کمک خواهد نمود.
کریمی عدم بازدید مدیران کل از ادارات شهرستان ملارد را یکی دیگر از ضعف‌ها برشمرد و افزود: با توجه به این که ریاست محترم جمهور تاکنون در برنامه سفر از کل کشور حضور یافته اند ولی مدیران کل ادارات ما هنوز بعد از گذشت بیش از یک سال افتخار سفر به این شهرستان را نداشته اند.
وی در ادامه حضور مدیران در بین مردم را یکی دیگر از مطالبات فرمانداری عنوان کرد: باید با حضور و سر زدن‌های مداوم در راستای رسیدگی به حل مشکلات مردم پیش روند. امیدوارم از خبر مدیر پشت میزنشین جایی در ادارات ملارد ندارد راضی بوده باشید.

مدیر پشت میزنشین جایی در ادارات ملارد ندارد  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۰-۲۰ ۰۲:۴۰:۱۹