مجلس برای استیضاح وزیر صمت با تأمل رفتار کند

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر مجلس برای استیضاح وزیر صمت با تأمل رفتار کند به گزارش خبرنگار سایت احکام، سیدعبدالوهاب سهل آبادی شامگاه چهارشنبه در مراسم تجلیل از صنایع برتر استان اصفهان ضمن قدردانی از همه صنعتگران برای حضور در این مراسم اظهار داشت: جامعه صنعتی رزمندگان جنگ اقتصادی هستند و در شرایط بسیار سخت برای کشور افتخار آفرین بوده‌اند.
وی در ادامه با بیان اینکه کارگران انسان‌هایی شریف هستند و نباید اجازه داد تا آن‌ها تحت تأثیر شرایط دشوار اقتصادی قرار بگیرند، ابراز داشت: پیش‌بینی شده بود با افزایش حقوقی که وزارت کار مصوب کرده است بسیاری از کسب و کارها ریزش نیرو داشته باشند. این در حالی است که رشد قابل توجهی از نظر نیروی انسانی در استان رقم خورده است.
رئیس خانه صنعت و معدن ایران با بیان اینکه در ارتباط با صنعت باید از سیاست تشویق بیشتر استفاده شود، افزود: در ارتباط با شرکت شهرک‌ها به ویژه در تأمین زمین بسیاری از صنعتگران در توسعه و ارتقای واحدهای صنعتی با مشکل مواجه هستند.
وی با بیان اینکه امروز بعد از سه سال صنعتگران استان اصفهان دور هم جمع شده‌اند، ابراز داشت: ما وظیفه پررنگ‌تر کردن سفره کارگران را داریم و از سوی دیگر انتظار همکاری بیشتر با صنعتگران را داریم.
سهل آبادی با بیان اینکه اگر دولت امکان تأمین بودجه مورد نیازش را ندارد دلیل نمی‌شود که از محل صنایع همه نیاز خود را برطرف کند، ادامه داد: فشارهایی را به صنعت و معدن وارد می‌شود که عادلانه نیست.
وی ادامه داد: صنایع برای هر گونه توسعه دچار مشکل هستند و انتظار این است که در این راستا نیز همکاری بیشتری با صنایع استان اصفهان صورت گیرد.
رئیس خانه صنعت و معدن ایران با بیان اینکه نمایندگان مجلس باید در استیضاح وزیر صمت تأمل داشته باشند، ابراز داشت: نمی‌شود که در یک سال فرمانده ارشد صنعت را تعویض و یا استیضاح کرد، در این شرایط جامعه صنعتی آسیب می‌بیند. امیدوارم از خبر مجلس برای استیضاح وزیر صمت با تأمل رفتار کند راضی بوده باشید.

مجلس برای استیضاح وزیر صمت با تأمل رفتار کند  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۰-۲۷ ۰۲:۳۹:۱۶