متولیان فرهنگی برای روشنگری در بین نسل جوان تلاش
کنند

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر متولیان فرهنگی برای روشنگری در بین نسل جوان تلاش
کنند
به گزارش خبرنگار سایت احکام، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار عصر دوشنبه در یادواره شهدای فراجا در ایلام اظهار کرد: در برابر خانواده شهدا وظیفه داریم، شهدای ما در جایگاه رفیعی قرار گرفتند و فراتر از تصور ماست.
وی با اشاره به اینکه افتخار بزرگی برای پدر و مادر است که فرزندی را تربیت کنند که در مسیر شهادت گام بر دارند، بیان کرد: دنیا محل گذر است، حوادثی که در کشور رخ می‌دهد طبیعی است، اما این امتحان الهی است.
امام جمعه ایلام عنوان کرد: این هجمه علیه ارزش‌های ما نشان می‌دهد، دشمنان چشم بالندگی کشور را ندارند. در جنگ شناختی و جهاد تبیین باید به وظایف خود عمل کنیم و به جوانان آگاهی دهیم.
وی گفت: دشمن حقایق را وارونه جلوه می‌دهد، این وظیفه ماست روشنگری کنیم، انقلاب اسلامی به سرعت با هدایت مقام معظم رهبری در حال حرکت است، همین مسئله باعث توطئه دشمن است.
وی گفت: خون شهدا محافظ کشور ماست، مگر می‌شود دشمن مسیر شهدا را تغییر بدهد، دشمن نمی‌تواند در کشور عرض اندام کند، این هنجارشکنی در برابر انقلاب ما هیچ چیزی نیست.
حجت الاسلام کریمی تبار افزود: با وجود مقام معظم رهبری و شهدای عزیز و خانواده شهدا، دشمن راه به جایی نخواهد برد و انقلاب اسلامی به مسیر خود ادامه می‌دهد.
وی گفت: در این جهاد تبیین، خانواده شهدا پیشگام باشند و جوانان را از فریب دشمنان آگاه کنند. امیدوارم از خبر متولیان فرهنگی برای روشنگری در بین نسل جوان تلاش
کنند
راضی بوده باشید.

متولیان فرهنگی برای روشنگری در بین نسل جوان تلاش
کنند  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۰-۱۱ ۰۲:۳۸:۳۴