مانور ناگهانی ارتش رژیم صهیونیستی در مرزهای شمالی

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر مانور ناگهانی ارتش رژیم صهیونیستی در مرزهای شمالی به گزارش سوالات شرعی و احکام به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز مانور نظامی ناگهانی ارتش در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی خبر داد.
وی عنوان کرد که این مانور تحت عنوان «زمستان گرم ۲» برگزار خواهد شد و هدف از آن تقویت آمادگی نیروها در جبهه شمالی است.
به گفته سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی قرار است ۸ هزار سرباز ارتش و ۵ هزار نفر از نیروهای ذخیره در این مانور که تا روز سه شنبه ادامه دارد، شرکت داشته باشند.
این مانور نظامی در شرایطی برگزار می‌شود که اوضاع در کرانه باختری همچنان پرتنش است و مبارزان فلسطینی بامداد روز شنبه در سه عملیات تیراندازی پایگاه‌ها و گشتی‌ها ارتش رژیم صهیونیستی در نابلس را هدف قرار دادند. بنابر این گزارش، مبارزان مقاومت در سه عملیات تیراندازی مختلف در مناطق کوه جرزیم، روستای اوصرین و منطقه رفیدیا نظامیان صهیونیست و تجمعات آنها را هدف قرار دادند.
در تحولی دیگر، منابع فلسطینی از بازداشت چند جوان فلسطینی از سوی نظامیان صهیونیست در قدس و کرانه باختری خبر دادند. همچنین گروه مقاومتی عرین الاسود با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که این مبارزان فلسطینی عضو این گروه شامگاه گذشته دو عملیات تیراندازی در نابلس علیه نظامیان صهیونیست انجام دادند. در این بیانیه اعلام شده است که این عملیات تیراندازی در مناطق حواره و بیت فوریک در نابلس رخ داده است.گروه مقاومت عرین الاسود همچنین روز گذشته در کرانه باختری یک رژه نظامی بی سابقه برگزار کرد. در این بیانیه عرین الاسود ضمن اعلام بسیج عمومی، از فلسطینی‌ها خواست به درگیری با نظامیان صهیونیست در همه نقاط تماس با آنها اقدام کنند امیدوارم از خبر مانور ناگهانی ارتش رژیم صهیونیستی در مرزهای شمالی راضی بوده باشید.

مانور ناگهانی ارتش رژیم صهیونیستی در مرزهای شمالی  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۲-۱۱ ۰۲:۳۸:۳۶