لاوروف: غرب نتوانست روسیه را منزوی کند

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر لاوروف: غرب نتوانست روسیه را منزوی کند به گزارش سوالات شرعی و احکام به نقل از پایگاه اینتل ریپابلیک، وزیر خارجه روسیه اعلام کرد تلاش‌های غرب برای به انزوا کشاندن روسیه بی تأثیر بوده است.
وزیر خارجه روسیه با اشاره به موضع گیری های ضد روسی کشورهای غربی در ماه‌های اخیر گفت در حالی که کشورهای غربی دوست دارند اقتدار خود را افزایش دهند، اما واقعیت این است که اکثریت قریب به اتفاق کشورهای آفریقا، آسیا، آمریکای لاتین و خاورمیانه به تحریم‌های ضد روسیه ملحق نشده اند.
لاوروف در ادامه تاکید کرد که روسیه منزوی نیست و این کشور به تقویت گفتگو و همکاری با متحدان خود ادامه خواهد داد.
لازم به ذکر است که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه ۲۴ فوریه (۵ اسفند ۱۴۰۰) با اشاره به درخواست جمهوری‌های دونباس برای کمک به آنها جهت رهایی از ظلم و ستم رژیم کی‌یف، فرمان آغاز عملیات نظامی در اوکراین را صادر کرد. از آن زمان تاکنون روسیه آماج تحریم‌های گسترده غرب قرار گرفته است.
حملات موشکی گسترده ارتش روسیه علیه زیرساخت‌های اصلی اوکراین در شهرهای مختلف پس از انفجار در پل کریمه در ۱۶ سایت احکام آغاز شده و به گفته ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین در نتیجه این حملات تاکنون نزدیک به ۴۰ درصد زیرساخت‌های انرژی اوکراین از بین رفته است. امیدوارم از خبر لاوروف: غرب نتوانست روسیه را منزوی کند راضی بوده باشید.

لاوروف: غرب نتوانست روسیه را منزوی کند  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۱-۱۸ ۱۱:۲۷:۲۳