لاوروف: تا برقراری ثبات در سوریه به حمایت از آن ادامه می
دهیم

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر لاوروف: تا برقراری ثبات در سوریه به حمایت از آن ادامه می
دهیم
به گزارش سوالات شرعی و احکام به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، سرگی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه با «ریاض حداد» سفیر سوریه بمناسبت پایان مأموریت وی در مسکو دیدار کرد.
بر اساس این گزارش، وزیر امور خارجه روسیه در این دیدار بر عمق روابط مسکو-دمشق در تمام زمینه‌ها که طی سال‌های گذشته مورد تقویت قرار گرفته و در همه سطوح ارتقا یافته است، تاکید کرد.
سرگی لاوروف همچنین افزود که دو کشور در نتیجه این همکاری‌ها در سطوح نظامی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، پارلمان و مردمی به دستاوردهای مهمی دست یافته اند.
وزیر خارجه روسیه در عین حال تاکید کرد که مسکو به رویکرد حمایت از سوریه و مردم آن تا زمان بازگشت امنیت و ثبات به این کشور ادامه خواهد داد.
لاوروف همچنین از نقش ریاض حداد در تعمیق روابط دوستانه و تقویت همکاری‌های مسکو-دمشق در تمام زمینه‌ها تمجید و قدردانی کرد.
سفیر سوریه در مسکو نیز بر لزوم ارتقای سطح همکاری‌های سوریه و روسیه به ویژه در زمینه اقتصادی همزمان با مواجهه دو کشور با جنگ اقتصادی مشابه تاکید کرد.
لازم به ذکر است که روسیه پس از بحران سوریه، به درخواست دولت رسمی این کشور به ریاست بشار اسد رئیس جمهور، برای مقابله با تروریست‌ها وارد سوریه شد. امیدوارم از خبر لاوروف: تا برقراری ثبات در سوریه به حمایت از آن ادامه می
دهیم
راضی بوده باشید.

لاوروف: تا برقراری ثبات در سوریه به حمایت از آن ادامه می
دهیم  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۰-۱۹ ۰۲:۳۹:۲۸