قطر عدم اذعان رژیم صهیونیستی به ترور ابوعاقله را محکوم
کرد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر قطر عدم اذعان رژیم صهیونیستی به ترور ابوعاقله را محکوم
کرد
به گزارش سوالات شرعی و احکام به نقل از الخلیج اونلاین، قطر شانه خالی کردن رژیم اشغالگر اسرائیل از اعتراف به مسئولیتش در ترور شیرین ابوعاقله خبرنگار فلسطینی را محکوم کرد.
بر اساس این گزارش، «لولوءه الخاطر» معاون وزیر امور خارجه قطر روز جمعه گفت: اسرائیل به جسد شیرین تعدی کرد و تشییع کنندگان وی را در مقابل جهانیان مورد هدف قرار داد.
وی افزود: اسرائیل از سال ۲۰۲۰ بیش از ۴۵ خبرنگار فلسطینی را به قتل رسانده و باید بخاطر جنایاتش مورد بازخواست قرار گیرد.
گفتنی است که وزارت بهداشت فلسطین ماه می گذشته از شهادت شیرین ابوعاقله خبرنگار فلسطینی ۵۱ ساله شبکه الجزیره در تیراندازی نظامیان صهیونیست در شهر جنین خبر داد.
وی در حالی که جلیقه خبرنگاری بر تن داشت و در حال پوشش یورش نظامیان صهیونیست به شهر جنین بود، از ناحیه سر هدف تیراندازی قرار گرفت و به شهادت رسید.
گروه های فلسطینی و شبکه خبری الجزیره رژیم اشغالگر اسرائیل را به قتل تعمدی ابوعاقله از طریق تیراندازی در حالی که وی مشغول انجام فعالیت خبری بود، متهم کردند و این رژیم سعی دارد از مسئولیت خود در این زمینه شانه خالی کند.
شهادت این خبرنگار فلسطینی با موج گسترده‌ای از محکومیت‌ها در سطح جهان مواجه شد و حتی سازمان ملل و منابع خبری آمریکایی همچون نیویورک تایمز و واشنگتن پست نیز با استناد به ادله محکم رژیم صهیونیستی را مسئول قتل این خبرنگار اعلام و تاکید کردند که او به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده است. امیدوارم از خبر قطر عدم اذعان رژیم صهیونیستی به ترور ابوعاقله را محکوم
کرد
راضی بوده باشید.

قطر عدم اذعان رژیم صهیونیستی به ترور ابوعاقله را محکوم
کرد  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۱-۰۵ ۰۲:۳۷:۲۱