قصد آمریکا برای ارائه قطعنامه ای علیه روسیه در شورای
امنیت

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر قصد آمریکا برای ارائه قطعنامه ای علیه روسیه در شورای
امنیت
به گزارش سوالات شرعی و احکام به نقل از رویترز، یک مقام آمریکایی از قصد «لیندا توماس گرینفیلد» نماینده این کشور در سازمان ملل متحد برای ارائه قطعنامه‌ای علیه همه پرسی روسیه در اوکراین خبر داد.
بر اساس این گزارش، لیندا توماس گرینفیلد نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد قصد دارد قطعنامه‌ای را در شورای امنیت در محکومیت همه پرسی‌های روسیه برای الحاق مناطقی از اوکراین به خاک خود ارائه نماید.
لازم به ذکر است که همه‌پرسی در دو جمهوری لوهانسک و دونتسک و همچنین دو منطقه خرسون و زاپروژیا در شرق اوکراین از هفته گذشته آغاز شد و روز سه‌شنبه به پایان می‌رسد.
بر اساس آخرین برآوردها، در هر کدام از این چهار منطقه بیش از ۹۰ درصد شرکت‌کنندگان به الحاق به روسیه رأی موافق داده‌اند.
لازم به ذکر است در حالیکه همه پرسی از شهروندان لوهانسک درباره پیوستن به روسیه از چند روز گذشته آغاز شد، سخنگوی کاخ سفید اعلام کرده بود: در صورتی که مسکو برای الحاق بخش‌ هایی از خاک اوکراین وارد عمل شود، دولت ایالات متحده آماده است تا هزینه‌ های اقتصادی بیشتری را به روسیه تحمیل کند.
«کارین ژان پیر» در جمع خبرنگاران اعلام کرد که تلاش مسکو برای ضمیمه کردن اراضی بیشتر اوکراین به خاک خود، با تحریم‌ های اقتصادی بیشتری از سوی آمریکا و متحدانش علیه روسیه دنبال خواهد شد.
شماری از سران کشورهای غربی مخالفت خود را با همه پرسی جاری در مناطق مذکور اعلام کرده و اولاف شولتز، صدراعظم آلمان همچون استولتنبرگ دبیرکل ناتو، این همه‌ پرسی را «ساختگی و غیرقابل پذیرش» خوانده است! امیدوارم از خبر قصد آمریکا برای ارائه قطعنامه ای علیه روسیه در شورای
امنیت
راضی بوده باشید.

قصد آمریکا برای ارائه قطعنامه ای علیه روسیه در شورای
امنیت  در تاریخ ۲۰۲۲-۰۹-۲۸ ۰۲:۴۱:۰۳