قرار گرفتن پژوهشگر فرهنگی استان اردبیل در لیست دانشمندان
جهان

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر قرار گرفتن پژوهشگر فرهنگی استان اردبیل در لیست دانشمندان
جهان
به گزارش خبرنگار سایت احکام، کلام‌الله صفری شامگاه چهارشنبه در دیدار با این دانشمند برتر جهانی اظهار کرد: بر پایه کار پژوهشی انجام گرفته توسط تعدادی از پژوهشگران دانشگاه استنفورد با استفاده از داده‌های پایگاه اسکوپوس، تعداد ۲۰۰ هزار و ۴۰۹ پژوهشگر پر استناد ۲ درصد برتر دنیا معرفی شدند.
وی تصریح کرد: در تازه‌ترین به‌روزرسانی این پایگاه داده که توسط انتشاراتElsevier در ۱۰ اکتبر ۲۰۲۲ منتشر شده، تعداد یک‌هزار و ۸۷۰ پژوهشگر پر استناد ۲ درصد برتر با وابستگی سازمانی جمهوری اسلامی ایران حضور دارند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: طبق این گزارش در فهرست دانشمندان ۲ درصد برتر جهان از جامعه فرهنگیان استان اردبیل، پژوهشگر «امیرعلی عباسی» از منطقه مشگین‌شهر بر اساس ارزیابی مستندات سال ۲۰۲۱ حضور دارند.
صفری با افتخارآمیز خواندن این موفقیت برای استان و جامعه فرهنگیان کشور اظهار امیدواری کرد: در سایه تلاش‌های روزافزون پژوهشگران در سال‌های آینده، شاهد حضور تعداد بیشتری از محققان آموزش و پرورش این استان در لیست دانشمندان برتر جهان باشیم. امیدوارم از خبر قرار گرفتن پژوهشگر فرهنگی استان اردبیل در لیست دانشمندان
جهان
راضی بوده باشید.

قرار گرفتن پژوهشگر فرهنگی استان اردبیل در لیست دانشمندان
جهان  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۱-۰۳ ۰۲:۳۸:۳۵