قبل از «لفاظی» علیه ایران، وضع بغرنج نیروی زمینی را
دریابید!

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر قبل از «لفاظی» علیه ایران، وضع بغرنج نیروی زمینی را
دریابید!
به گزارش سوالات شرعی و احکام، یک تحلیلگر ارشد صهیونیستی در گفت‌وگوی تلویزیونی با انتقاد شدید از سیاست‌های نظامی سران رژیم صهیونیستی ضد گروه‌های مقاومت با اذعان به ناکامی‌های اخیر نیروی زمینی ارتش، از سران این رژیم خواست بلندپروازی‌های خود ضد ایران را فراموش کنند.
وبگاه فلسطینی «شهاب نیوز» شامگاه یکشنبه گزارش داد که «یوسی یوشع» تحلیلگر نظامی صهیونیستی خطاب به نتانیاهو و فرماندهان ارتش تاکید کرد قبل از لفاظی حمله نظامی به ایران، ببینید بر سر نیروهای زمینی ارتش در نوار مرزی با مصر آمده است.
وی ادامه داد که آنچه در نوار مرزی با مصر در جریان کشته شدن سه نیروی زمینی ارتش به دست نیروهای نظامی مصری شاهد بودیم، بیانگر شکست و وجود نقص‌های اساسی و بزرگ برای نیروهای زمینی ارتش است.
تحلیلگر ارشد روزنامه عبری یدیعوت آحرونوت فاش ساخت: «به رئیس کابینه، وزیر جنگ و فرماندهان ستادی ارتش و سایر مقامات توصیه می‌کنم قبل از لفاظی کردن در تهاجم نظامی به ایران، نگاهی به اتفاقات داخلی نیروی زمینی بیاندازید؛ زیرا بدون مبالغه گویی، عملکرد نیروی زمینی در مرز مصر بیانگر خلاءهای اساسی ما است.»
یوسی یوشع در برنامه زنده تلویزیونی فاش ساخت: «سران ارتش بایستی در تجهیز نیروی زمینی بازنگری کنند، زیرا سال‌ها ارتش به توسعه یگان‌های اطلاعاتی، توپخانه‌ای و نیروی هوایی تمرکز کرده و از نیروی زمینی غافل مانده است.»
این تحلیلگر ارشد نظامی گفت: «در رزمایش جاری نیز تمرکز روی آزمایش حملات نیروی هوایی و اطلاعاتی ضد تهدیدات از سوی لبنان و اندکی ایران است؛ در حالی که ما در آینده با واحدهای کماندویی «رضوان» حزب الله لبنان مواجه خواهیم شد که با درگیری اخیر در نوار مرزی با مصر قابل قیاس نیست و چالش اصلی ما نیروی زمینی خواهد بود زیرا در نهایت پیاده نظام هست که که پیروزی را محقق می‌کند.»
وی افزود: «متاسفانه ارتش، با تمرکز مالی روی سایر واحدهای نظامی از توجه به نیروی زمینی غافل مانده و بایستی رئیس ستاد ارتش، خلل‌های نیروی زمینی را جبران کند و تقویت کند زیرا شاهد حجم گسترده‌ای از ناکامی عملکرد نیروی زمینی طی سال‌های گذشته هستیم.»
در خبری مرتبط، شبکه خبری المیادین پیشتر اعلام کرد که منابع آگاه در ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کردند، پیش بینی می‌شود برخی فرماندهان منطقه جنوبی، بعد از حمله به نظامیان صهیونیست در مرزهای مشترک با مصر، برکنار شوند.
گفته می‌شود در حادثه امنیتی روز شنبه در گذرگاه مرزی نیتسانا (مرز مصر و اراضی اشغالی) یک سرباز مصری توانسته سه نظامی صهیونیست را به هلاکت برساند و خودش نیز در درگیری با نظامیان صهیونیست کشته شده است.
پیش از این نیز شبکه عبری زبان کان، حادثه رخداده در مرز با مصر را یک شکست امنیتی بزرگ برای ارتش رژیم صهیونیستی توصیف کرده بود.
این شبکه صهیونیستی در این باره گزارش داد: یک سرباز مصری به راحتی موفق شد خود را به مناطق مرزی رسانده و دو سرباز را در دو مکان مختلف به قتل برساند و در ادامه برای دیگر نیروهای پشتیبانی ارتش که خود را به این منطقه رسانده بودند، کمین کرده و یک نفر دیگر را به هلاکت رسانده و چند نظامی را هم زخمی کرده است.
«یواو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در واکنش به حادثه امنیتی در مرز مصر با اراضی اشغالی گفته بود: حادثه امنیتی در مرز با مصر با نتایج بسیار خطرناکی پایان یافت، کشته شدن ۳ سرباز اسرائیلی بسیار دردناک است!
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرده بود که سه نظامی صهیونیست که در درگیری در نزدیکی مرز مصر به هلاکت رسیدند، به ضرب گلوله یک تک‌تیرانداز کشته شده‌اند. امیدوارم از خبر قبل از «لفاظی» علیه ایران، وضع بغرنج نیروی زمینی را
دریابید!
راضی بوده باشید.

قبل از «لفاظی» علیه ایران، وضع بغرنج نیروی زمینی را
دریابید!  در تاریخ ۲۰۲۳-۰۶-۰۵ ۰۲:۴۰:۳۲