فنلاند احداث حصار مرزی با روسیه را آغاز می کند

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر فنلاند احداث حصار مرزی با روسیه را آغاز می کند به گزارش سوالات شرعی و احکام به نقل از العالم، مقامات نیروهای مرزبانی فنلاند روز جمعه از قصد خود برای آغاز ساخت حصار مرزی با روسیه طی اوایل سال آینده میلادی خبر داد.
بر اساس این گزارش، بخش اول این حصار مرزی شامل سه کیلومتر است که تا تابستان سال ۲۰۲۳ در گذرگاه منطقه شرقی ایماترا انجام می‌شود و سپس تا ۲۰۰ کیلومتر ادامه خواهد یافت.
«سانا مارین» نخست وزیر فنلاند ماه اکتبر گذشته از اجماع قانونگذاران در این کشور برای احداث حصار مرزی به منظور پوشش بخش‌هایی از مرز با روسیه خبر داده و هزینه کلی این امر را حدود ۳۸۰ میلیون یورو اعلام کرده بود که قرار است تا سال ۲۰۲۶ خاتمه یابد.
به گفته نخست وزیر فنلاند، هدف از ایجاد این حصار مرزی کمک به نیروهای مرزبانی این کشور در مراقبت از مرزها و جلوگیری از مهاجرت غیرقانونی احتمالی در سطح گسترده است.
فنلاند با ۱۳۴۰ کیلومتر مرز با روسیه، طولانی‌ترین مرز بین کشورهای عضو اتحادیه اروپا را با روسیه دارد.
سیاستمداران و کارشناسان گفته بودند که برپایی حصار مرزی در امتداد مرزهای طولانی فنلاند در شرق این کشور که به شکل اساسی از جنگل‌های انبوه می‌گذرد معقولانه یا حتی ممکن نیست.
طول این حصار مرزی سه متر اعلام شده و روی آن نیز سیم خاردار نصب می‌شود. نیروهای مرزبانی فنلاند در حال حاضر از دستگاه‌های الکترونیک و غیره برای مراقبت از فعالیت‌های مرزی استفاده می‌کنند. امیدوارم از خبر فنلاند احداث حصار مرزی با روسیه را آغاز می کند راضی بوده باشید.

فنلاند احداث حصار مرزی با روسیه را آغاز می کند  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۱-۱۹ ۰۲:۴۳:۳۳