فعالیت ۱۷ هزار مسجد اهل سنت در ایران

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر فعالیت ۱۷ هزار مسجد اهل سنت در ایران به گزارش خبرنگار سایت احکام، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی یکشنبه شب در نشست به علمای اهل سنت و اهل تشیع کردستان در سنندج اظهار کرد: دوست صادق دارای علائمی است که باید باطن و ظاهر وی یکی باشد و آبروی شما آبروی اوست.
وی افزود: دوست واقعی کسی که اگر صاحب مال و قدرت شد شما را فراموش نکند، برای برآورده شدن کار شما تمام تلاش خود را می‌کند و تو را در هنگام سختی‌ها رهایت نکند.
نماینده ولی فقیه در کردستان تصریح کرد: تاکنون با ۳۵۰ نفر از ماموستایان در منازلشان دیدار کردیم و از نزدیک با نظرات و ایده‌های آنها آشنا شدیم.
حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی افزود: از نخبگان جامعه به ویژه روحانیون انتظار می‌رود که اقدام به انتشار بیانیه‌های هیجانی و بدون منطق نکنند.
وی خاطرنشان کرد: در کل کشور ۳۲۰۰ نماز جمعه اهل سنت برگزار می‌شود و ۱۷ هزار مسجد در کل کشور داریم و به برکت انقلاب اسلامی شاهد رشد ۳۰۰ درصدی مدارس اهل سنت و تعداد طلاب و روحانیون هستیم.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان اعلام کرد: در طول چهار دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی شاهد احداث ۴۰۰ دانشگاه در مناطق اهل سنت کشور بوده ایم.
حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی افزود: علما، روحانیون، مغازه داران، اساتید دانشگاه و نخبگان جامعه را تهدید می‌کنند که ابراز عقیده نکنند اما به این گروهک‌ها اعلام می‌کنیم که دست سر از مردم بردارید تا خودشان انتخاب کنند و آنها را تهدید نکنید.
وی خاطرنشان کرد: بیانیه‌های دیکته شده و حرف‌های نسنجیده‌ای که بوی اندیشه ورزی از آنها به مشام نمی‌رسد راه به جایی نخواهد برد و اگر جوان ما اعتراض دارد به اجانب هیچ ربطی ندارد.
حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی افزود: کسی که اسلحه می‌کشد و کار کور می‌کند اگر اهل مبارزه است بیاید لب مرز با نیروهای رزمی ما بجنگد. امیدوارم از خبر فعالیت ۱۷ هزار مسجد اهل سنت در ایران راضی بوده باشید.

فعالیت ۱۷ هزار مسجد اهل سنت در ایران  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۰-۱۰ ۰۲:۳۸:۲۷