فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی در آبدان گسترش می‌یابد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی در آبدان گسترش می‌یابد به گزارش خبرنگار سایت احکام، حجت الاسلام محمود کارگر جمعه شب در مسابقات اذان در آبدان که به همت پایگاه مقاومت انصار آبدان برگزار شده بود ضمن تشکر از دست اندرکاران این برنامه اظهار داشت: مؤذن فردای قیامت ۴٠ هزار نفر از گنهکاران امت را شفاعت می‌کند.
وی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام قرآن کریم و مساجد را آتش می‌زنند گفت: مؤذن است که مردم را به دعوت قرآن و نماز در مسجد می‌کند.
کارگر افزود: اذان بلندگوی اسلامی و بلندگوی مسلمین است و روزی که اذان دریک شهر گفته نشود باید خیلی ترسید.

بخشدار آبدان نیز ضمن تقدیر از دست اندرکاران این مسابقه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس خاطر نشان کرد: کار بسیار ارزشمندی توسط پایگاه مقاومت بسیج انصار دراین بخش صورت گرفته است.
ابراهیم درویشی افزود: ما باید به خود ببالیم که در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که به نور ولایت مزین شده است و این نور ولایت در دل وجان ما جاری و ساری است.
بخشدار آبدان یادآور شد: جوانان و نوجوانان در زمان جبهه و جنگ از همین مساجد برخاسته‌اند و باید قدردان خانواده‌های معظم شهدا باشیم.
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج انصار شهر آبدان در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان داشت: به مناسبت هفته دفاع مقدس مسابقه بزرگ اذان در چهار رده سنی در آبدان برگزار شد که با استقبال خوب جوانان و نوجوانان و بزرگسالان مواجه شد.
حسن شجاعی افزود: انتظار داریم در آینده این طرح را در سطح مدارس گسترش دهیم.
در پایان به رسم یادبود به نفرات برتر هدایایی اهدا شد. امیدوارم از خبر فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی در آبدان گسترش می‌یابد راضی بوده باشید.

فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی در آبدان گسترش می‌یابد  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۰-۰۱ ۰۲:۴۰:۱۶