فازهای ۱ و ۲ مطالعات طرح توسعه بندر ریگ نیز انجام شد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر فازهای ۱ و ۲ مطالعات طرح توسعه بندر ریگ نیز انجام شد به گزارش خبرنگار سایت احکام، محمد شکیبی نسب عصر پنج شنبه در بازدید معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی از بندر ریگ اظهار کرد: پروژه لایروبی کانال دسترسی بندر ریگ مهم‌ترین پروژه این بندر است که در هفته دولت امسال عملیاتی شده است.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بیان کرد: در شرایط فعلی لنج داران بندر ریگ در محدود روزهای خاصی از ماه قابلیت تردد دارند که با افزایش عمق کانال دسترسی موانع فراروی تردد آنها بویژه در شرایط جزر دریا برطرف خواهد شد.
شکیبی نسب ادامه داد: فازهای ۱ و ۲ مطالعات طرح توسعه بندر ریگ نیز انجام شده تا طرح این بندر به بهترین نحو ممکن عملیاتی شود.
وی افزود: در طرح توسعه بندر ریگ همچنین با بهره گیری از ذینفعان و بویژه جامعه محلی سعی شده تا طرح توسعه متناسب با نیاز بندر ریگ عملیاتی شود.
شکیبی نسب گفت: چشم انداز بندر ریگ فعالیت در عرصه تجارت منطقه‌ای است که این مهم با اجرا طرح جامع محقق خواهد شد.
وی اظهار کرد: عمده هدف طرح‌های یاد شده تثبیت و افزایش فرصت‌های شغلی در بندر ریگ است که این مهم به رونق تجارت و دریانوردی در این بندر کمک خواهد کرد. امیدوارم از خبر فازهای ۱ و ۲ مطالعات طرح توسعه بندر ریگ نیز انجام شد راضی بوده باشید.

فازهای ۱ و ۲ مطالعات طرح توسعه بندر ریگ نیز انجام شد  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۲-۱۶ ۰۲:۳۷:۴۰