عوامل تهدید کننده بازاریان ایلام دستگیر شدند

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر عوامل تهدید کننده بازاریان ایلام دستگیر شدند به گزارش خبرنگار سایت احکام، محمدسبحان سبحانی شامگاه شنبه در گفتگوی ویژه خبری اظهار کرد: امنیت مردم خط قرمز ماست، هر جایی که امنیت و آرامش مردم مورد تعدی و تعرض قرار بگیرد قطعاً نیروهای امنیتی وارد عمل می‌شوند و برخورد قاطع خواهند داشت.
وی تصریح کرد: اگر مدارایی تا کنون صورت گرفته به دلیل ملاحظاتی بوده که نسبت به جوانانی که متاثر از فضای مجازی بوده است انجام گرفته که به جوانان ما آسیبی نرسد و متوجه این باشند که پشت این قضایا دشمن است.
وی تصریح کرد: تا الان هشدارهای لازم داده شده است، دیگر بیش از این نمی‌شود مدارا کرد، آستانه تحمل مردم هم به سر آمده است و ما به همه و کسانی که تحت تاثیر این فضا قرار گرفته‌اند هشدار می‌دهیم که از این به بعد دیگر فرصتی نیست.معاون استاندار ایلام بیان کرد: هیچ گونه ضعف و سستی در برخورد با اغتشاشگران وجود ندارد بلکه در واقع ملاحظاتی وجود داشته است که به این شکل فضا باید مدیریت می‌شد؛ منتها تعرض به مقدسات و جاهایی که بحث امنیت و آرامش مردم هست، اینها خط قرمز ما هست و قطعاً از این به بعد با قدرت و قاطعیت بیشتری برخورد خواهد شد.
حسنی اضافه کرد: افرادی که در بحث تعطیل کردن بازار شهر ایلام بازاریان محترم را تهدید می‌کردند شناسایی و دستگیر شدند و برخورد لازم با آنها انجام خواهد گرفت.
وی تصریح کرد: به دنبال تعرضی که به اماکن مقدس به شهرستان آبدانان صورت گرفت و انتظاری که مردم داشتند خوشبختانه به دلیل اشراف امنیتی که در این موضوع توسط دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی وجود داشت به سرعت عوامل این اقدام دستگیر شدند و هم اکنون در بازداشت به سر می‌برند. امیدوارم از خبر عوامل تهدید کننده بازاریان ایلام دستگیر شدند راضی بوده باشید.

عوامل تهدید کننده بازاریان ایلام دستگیر شدند  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۱-۲۰ ۰۲:۴۰:۰۷