عملیات جوان فلسطینی در جنوب نابلس؛ یک صهیونیست را زخمی
کرد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر عملیات جوان فلسطینی در جنوب نابلس؛ یک صهیونیست را زخمی
کرد
به گزارش سوالات شرعی و احکام به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، عملیات مبارزان فلسطینی در جنوب نابلس به زخمی شدن یک صهیونیست منجر شد.
در همین ارتباط نیز منابع عبری زبان با تائید تیراندازی مبارزان مقاومت فلسطین به سمت خودروی یک صهیونیست در نزدیکی روستای اللبن شرقی در جنوب نابلس، اعلام کردند که در جریان این عملیات یک صهیونیست زخمی شده است.
اطلاع دقیقی از وضعیت صهیونیست مجروح در این عملیات اعلام نشده، اما منابع عبری زبان گفته اند که مجری عملیات به سلامت توانسته محل را ترک کند.
روز گذشته نیز، منابع فلسطینی اعلام کرده بودند که در درگیری‌های فلسطینی‌ها با نظامیان صهیونیست در روستای قراوه بنی حسان در غرب سلفیت، ۴ نفر به ضرب گلوله جنگی زخمی شدند. وزارت بهداشت فلسطین حال دو نفر از مجروحان را به شدت وخیم اعلام کرده است. گفته شده هر دو نفر از ناحیه سینه هدف گلوله نظامیان اشغالگر صهیونیست قرار گرفتند.
همچنین در تحولی دیگر، شهرک‌نشینان اشغالگر صهیونیست ظهر روز شنبه بار دیگر به باغات زیتون فلسطینیان در کرانه باختری حمله کردند. منابع محلی اعلام کردند که گروهی از شهرک‌نشینان صهیونیست به باغات زیتون شهرک قبلان در جنوب نابلس حمله کرده و به آن خسارت سنگینی وارد کردند. به گفته این منابع، صهیونیست‌ها ۱۲۰ اصله درخت زیتون را قطع و نابود کردند.
از سوی دیگر، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در بیانیه‌ای با اشاره به تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی، شهادت قیس شجاعیه جوان فلسطینی در عملیات شب گذشته در شهرک بیت ایل را تسلیت گفت و خواستار فعال سازی تمامی راهکارها و ابزارهای مردمی و نظامی برای مقابله با اشغالگران و حمایت از قدس و مسجد الاقصی شد. امیدوارم از خبر عملیات جوان فلسطینی در جنوب نابلس؛ یک صهیونیست را زخمی
کرد
راضی بوده باشید.

عملیات جوان فلسطینی در جنوب نابلس؛ یک صهیونیست را زخمی
کرد  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۰-۱۶ ۰۲:۴۷:۲۶