عملیات اجرایی ضلع شرقی حرم مطهر حضرت معصومه (س)به‌زودی
آغازمی‌شود

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر عملیات اجرایی ضلع شرقی حرم مطهر حضرت معصومه (س)به‌زودی
آغازمی‌شود
به گزارش سوالات شرعی و احکام، سید مرتضی سقاییان نژاد در جلسه عقد قرارداد اجرایی پروژه بسط شرقی حرم مطهر حضرت معصومه (س) با سرمایه‌گذار پروژه اظهار داشت: امیدواریم این پروژه یکی از موفقیت‌های کارنامه مدیران در قم باشد، زیرا علاوه بر جنبه توسعه‌ای برای شهر، کار بزرگی برای اهل‌بیت (ع) و خدمت به زائران این مکتب بزرگ است.
وی محدوده ضلع شرقی حرم مطهر را یکی از نقاط مهم شهر قم دانست و افزود: محل اجرای پروژه نقطه‌ای است که چشم‌ها به این جهت بوده و جایگاه حرم مطهر برای همه مردم ایران و جهان جایگاه ویژه‌ای است و این حرم سالانه بیش از ۲۰ میلیون زائران از همه نقاط ایران و جهان داشته و باید با نگاهی ویژه به این پروژه توجه کرد.
شهردار قم اجرای این پروژه را اعتباری برای شهر قم و سرمایه‌گذار پروژه دانست و تأکید کرد: اگر اهل‌بیت کرامتی به شهر قم دارند، به خاطر وجود حرم مطهر حضرت معصومه (س) بوده و قطعاً در مقایسه با سایر پروژه‌ها خداوند نیز توجه ویژه‌ای به این کار خواهد داشت.
وی اجرای این پروژه را بر اساس زمان‌بندی مشخص برای مدیریت شهر قم مهم خواند و یادآور شد: این پروژه باید با نظم و دقت و در کمترین زمان اجرا شود و اجرای آن علاوه بر اعتبار معنوی، اعتبار کاری بزرگی نیز برای همه خواهد بود زیرا این پروژه بعد از مترو بزرگ‌ترین پروژه شهر قم خواهد بود.
سقاییان نژاد خطاب به سرمایه‌گذار پروژه تصریح کرد: انتظار داریم شما نیز در بین پروژه‌های خود این پروژه را در اولویت قرار داده و در چهارچوب و زمان‌بندی مشخص کار را دنبال کنید و در کنار مدیریت شهری و شهروندان باشید.
وی از آزادسازی دو پلاک باقی‌مانده در عرصه پروژه خبر داد و خاطرنشان کرد: به‌زودی این دو پلاک نیز آزادسازی شده و در اختیار پروژه قرار خواهد گرفت و در حال حاضر برای آغاز فاز نخست پروژه هیچ معارضی وجود ندارد.
شهردار قم ادامه داد: شورای شهر به‌صورت مرتب پروژه را رصد کرده و نیاز است در مراحل مختلف با حضور در صحن شورا گزارش عملکردی از مراحل مختلف و کارها ارائه شود تا پروژه در چهارچوب قانون اجرایی شده و شهرداری و شورا برای اجرای این پروژه در کمترین زمان همکاری لازم را با شما خواهند داشت.
وی در پایان نظارت شورای شهر را برای مدیریت شهر مهم خواند و بیان کرد: نظارت شورای شهر قم علاوه بر اجرای سلامت پروژه در تصمیم‌گیری‌های آتی این شورا نقش مهمی داشته و لازم به ذکر است که در شهر قم ارتباط بین مدیریت شهری و پارلمان شهری بسیار نزدیک و تعاملی است. امیدوارم از خبر عملیات اجرایی ضلع شرقی حرم مطهر حضرت معصومه (س)به‌زودی
آغازمی‌شود
راضی بوده باشید.

عملیات اجرایی ضلع شرقی حرم مطهر حضرت معصومه (س)به‌زودی
آغازمی‌شود  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۲-۱۸ ۰۲:۴۶:۱۳