ظهور اولین شهر بیمارستانی در کشور

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر ظهور اولین شهر بیمارستانی در کشور به گزارش سوالات شرعی و احکام، سیدعلی دهقان منشادی، با اعلام این مطلب که بیمارستانی امام خمینی با حدود ۱۲۰۰ تخت فعال بزرگ‌ترین مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کشور است و وظیفه خطیر تربیت و پرورش پزشکان حاذق آینده را عهده‌دار بوده و منشأ پژوهش‌های جامعه‌محور در حوزه‌های مختلف سلامت است، گفت: اساتید بزرگی در این مرکز سال‌ها در رشد و بالندگی دانش پزشکی و خدمت به بیماران تلاش کرده‌اند و ادامه این طریق منیر تنها با همدلی و همکاری تیم‌های مختلف درمانی ممکن خواهد بود.
وی در ادامه به درخشش و حضور مثال‌زدنی اساتید و کارکنان مجتمع بیمارستانی امام خمینی در مدیریت بحران کووید ۱۹ پرداخت و افزود: من معتقدم در طوفان‌های سهمگین تنها درختان ریشه‌دار و تنومند برپا می‌مانند. افتخار بزرگی است در تمامی دوران کرونا توانستیم با همکاری و همدلی همکاران خوب مجتمع به تمامی بیمارانی که به ما مراجعه کردند خدمت دهیم.
دهقان منشادی به اضافه شدن پروژه ملی مهدی کلینیک و ساختمان جدید انستیتو کانسر به مجتمع بیمارستانی امام خمینی اشاره و تصریح کرد: با افزایش تخت‌های بیمارستانی در این مجتمع، شاهد ظهور اولین شهر بیمارستانی کشور خواهیم بود.
رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی با این توصیه که هیچ تلاشی با ارزش‌تر از حفظ جان بیماران دردمند و نشاندن لبخند رضایت بر چهره رنجورشان نیست، گفت: اغلب بیماران این مرکز یا از اقشار آسیب‌پذیرند و یا بیماری صعب العلاج دارند که در سایر مراکز امکان درمانش نیست. امیدوارم از خبر ظهور اولین شهر بیمارستانی در کشور راضی بوده باشید.

ظهور اولین شهر بیمارستانی در کشور  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۰-۱۳ ۰۲:۴۸:۴۸