طرح ضربتی مقابله با سرقت در هرمزگان اجرا شد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر طرح ضربتی مقابله با سرقت در هرمزگان اجرا شد به گزارش سوالات شرعی و احکام، سردار غلامرضا جعفری اظهار داشت: این طرح در راستای ارتقای امنیت عمومی و اجتماعی با تلاش همه‌جانبه کارآگاهان پلیس آگاهی و با مشارکت مأموران انتظامی در سراسر استان هرمزگان و مناطق جرم‌خیز اجرا شد.
وی ادامه داد: در اجرای این طرح که با هدف شناسایی، دستگیری سارقان و مقابله با سرقت‌های داخل خودرو، وسایل و قطعات، سایر سرقت‌ها و کشف اموال مسروقه مالباختگان اجرا شد ۱۳۲ فقره انواع سرقت کشف و ۱۰۸ نفر انواع سارق شناسایی و در عملیات های جداگانه دستگیر شدند.
وی اضافه کرد: پلیس در اجرای منظم و مستمر طرح های مقابله با سرقت و پاکسازی مناطق و محلات آلوده و جرم خیز جدی بوده و متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و تلاش پلیس برای شناسایی مالباختگان و تحویل اموال مسروقه کشف شده ادامه دارد.
فرمانده انتظامی هرمزگان اضافه کرد: از عموم شهروندان و مردم قدرشناس می‌خواهیم ضمن توجه جدی به توصیه‌های کارشناسان پلیس، در نگهداری و حفاظت از اموال خود دقت بیشتری داشته و منازل و وسایل نقلیه خودرو و موتورسیکلت خود را به تجهیزات ایمنی و بازدارنده نظیر قفل پدال و قفل زنجیر، قفل فرمان مجهز کرده و تا جای ممکن در مکان‌های خلوت، تاریک و غیر ایمن پارک نکنند.
سردار جعفری در بخش دیگری از صحبت‌های خود از کشف محموله مواد مخدر در رودان خبرداد و افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در پی رصد اطلاعاتی عناصر اصلی باندهای مافیایی مواد مخدر، از بارگیری محموله مواد توسط یک دستگاه کامیونت فوتون در یکی از استان های همجوار به قصد انتقال مواد به بندرعباس مطلع شدند.
وی ادامه داد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از هماهنگی قضائی و تشکیل تیم عملیاتی موفق به شناسایی و ردگیری خودروی مورد نظر شده که در نهایت در حوزه استحفاظی رودان این خودرو در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متوقف و راننده آن دستگیر شد.
فرمانده انتظامی هرمزگان اضافه کرد: در بازرسی خودروی مذکور ۴۳۶ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و به همراه متهم به مراجع قضائی تحویل شد، مواد مخدر یکی از مهمترین جرائمی است که مقابله با آن از وظایف مهم و قانونی پلیس است و این فرماندهی با همه توان و قدرت در راستای مبارزه با سوداگران مرگ اقدام می کند و از شهروندان تقاضا می‌کنیم هر گونه موارد مشکوک در زمینه مواد مخدر را از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند. امیدوارم از خبر طرح ضربتی مقابله با سرقت در هرمزگان اجرا شد راضی بوده باشید.

طرح ضربتی مقابله با سرقت در هرمزگان اجرا شد  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۲-۱۳ ۰۲:۴۰:۰۲