طرح‌های با اعتبار مصوب تا پایان امسال به بهره برداری خواهند
رسید

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر طرح‌های با اعتبار مصوب تا پایان امسال به بهره برداری خواهند
رسید
به گزارش خبرنگار سایت احکام، سید مهدی مهیائی شامگاه یکشنبه در جلسه شورای فنی استان اظهار کرد: طرح‌هایی که اعتبار مصوب دارد با تخصیص اعتباری که به آن داده می‌شود تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان افزود: سدچایلی، سد آقدکش و پروژه‌های آبرسانی گرگان، گنبدکاووس، رامیان و آزادشهر از جمله پروژه های شرکت آب منطقه‌ای گلستان، پروژه زهکشی ۲۸۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی از پروژه‌های مهم جهاد کشاورزی و پروژه‌های بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی از مهم ترین این پروژه‌های هستند که با تخصیص اعتبار تا پایان سال به بهره برداری خواهند رسید.
وی عنوان کرد: در این بین پروژه های آبرسانی گرگان و گنبدکاووس در اولویت قرار دارند.
قدرت الله عابدی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان هم در این جلسه گفت: در مجموع چهار هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های استان تخصیص یافت که کامل جذب شده است.
استاندار گلستان هم با بیان اینکه بررسی همه جوانب فنی پروژه‌های عمرانی استان پیش از اجرا الزامی است، افزود: نباید پروژه‌ها در زمان اجرا مشکلات فنی داشته باشد.
علی محمد زنگانه با بیان اینکه سیاست دولت سیزدهم این است که پروژه‌های نیمه تمام هر چه سریع‌تر جمع‌بندی شود، گفت: اهتمام همه مسئولان استان باید حول این محور باشد تا بتوانیم در دور دوم سفر ریاست جمهوری پروژه‌های نیمه تمام را جمع‌بندی و افتتاح کنیم. امیدوارم از خبر طرح‌های با اعتبار مصوب تا پایان امسال به بهره برداری خواهند
رسید
راضی بوده باشید.

طرح‌های با اعتبار مصوب تا پایان امسال به بهره برداری خواهند
رسید  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۱-۱۴ ۰۲:۴۳:۵۸