طالبان: هیچ گروه تروریستی در افغانستان حضور و فعالیت
ندارد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر طالبان: هیچ گروه تروریستی در افغانستان حضور و فعالیت
ندارد
به گزارش سوالات شرعی و احکام به نقل از خبرگزاری آوا، سخنگوی وزارت کشور دولت موقت طالبان در افغانستان امروز چهارشنبه در سخنانی اعلام کرد که هیچ گروه تروریستی در افغانستان حضور و فعالیت ندارد.
عبدالنافع تکور سخنگوی وزارت کشور دولت موقت طالبان در افغانستان در یک نشست خبری در واکنش به نگرانی کشورهای منطقه از اوضاع این کشور گفت: این موضوع را قاطعانه اعلام می‌کنم که هیچ گروه تروریستی در افغانستان حضور و فعالیت ندارد.
در این ارتباط، رئیس مرکز مبارزه با تروریسم کشورهای مستقل مشترک المنافع چندی پیش تأکید کرده بود که توانایی طالبان برای کنترل اوضاع در افغانستان به علت اختلافات بین جناح‌های داخلی و فشار غرب بر رهبرانش بسیار محدود شده است.
«یوگنی سیسویف» در سخنرانی در هشتمین کنفرانس بین المللی ساختار ضدتروریستی منطقه‌ای سازمان همکاری شانگهای، گفته بود: توانایی طالبان برای کنترل اوضاع در افغانستان برای آینده قابل پیش بینی به دلیل عمق شکاف بین گروه‌های میانه رو و رادیکال در رهبری این گروه بسیار محدود است.
وی تصریح کرد که کشورهای غربی با استفاده از ابزارهای فشار سیاسی و اقتصادی همچنان به ایجاد شرایط برای تقویت شاخه نظامی جنبش «شبکه حقانی» که به افراط گرایی معروف است، ادامه می‌دهند. امیدوارم از خبر طالبان: هیچ گروه تروریستی در افغانستان حضور و فعالیت
ندارد
راضی بوده باشید.

طالبان: هیچ گروه تروریستی در افغانستان حضور و فعالیت
ندارد  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۲-۰۸ ۰۲:۳۹:۱۱