ضعف در بسته بندی و نشان تجاری محصولات مزیت دار

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر ضعف در بسته بندی و نشان تجاری محصولات مزیت دار به گزارش خبرنگار سایت احکام، جواد اشرفی شامگاه امروز در بازدید از نمایشگاه صنایع دستی به رنگ زرشک در محوطه فرهنگسرای شهرداری بیرجند بیان داشت: این نمایشگاه در راستای برگزاری جشنواره ملی زرشک و با هدف عرضه محصولات و فرآوری محصولات مزیت دار زرشک، زعفران و عناب خراسان جنوبی برگزار شده است.
وی افزود: آن چه در همه غرفه‌های این نمایشگاه مشاهده می‌شود، این است که در خراسان جنوبی در خصوص بسته بندی و نشان تجاری محصولات مزیت دار ضعف داریم.
وی بیان داشت: باید برنامه‌ریزی مناسب و جامعی در این زمینه انجام دهیم تا محصولات مزیت دار و فرآوری‌های آنها با بسته بندی در شأن خراسان جنوبی برای فروش عرضه شوند.
اشرفی گفت: در کار گروه رفع موانع تولید استان این موضوع را به شکل ویژه پیگیری خواهیم کرد تا بتوانیم خروجی مناسبی برای جشنواره ملی زرشک داشته باشیم.
لازم به یاد آوری است که نمایشگاه صنایع دستی به رنگ زرشک با ۳۰ غرفه در زیربنای بیش از ۴۱ متر مربع و با هزینه کرد ۱۵ میلیارد ریال در محوطه فرهنگسرای شهرداری بیرجند از امروز به مدت سه روز پذیرای بازدید کنندگان است.
‌ امیدوارم از خبر ضعف در بسته بندی و نشان تجاری محصولات مزیت دار راضی بوده باشید.

ضعف در بسته بندی و نشان تجاری محصولات مزیت دار  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۰-۱۷ ۰۲:۴۱:۴۳