صنایع اشتغال‌زا در بوشهر حمایت می‌شوند/توسعه گردشگری و
آبزی‌پروری

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر صنایع اشتغال‌زا در بوشهر حمایت می‌شوند/توسعه گردشگری و
آبزی‌پروری
به گزارش خبرنگار سایت احکام، احمد محمدی زاده عصر شنبه در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی بوشهر اظهار داشت: تلاش‌های گسترده‌ای به منظور توسعه زیرساخت‌های صنعتی و تولیدی به منظور ایجاد اشتغال پایدار، صورت گرفته است.
وی با اشاره به نقش مهم ایجاد کارخانه برای تولید ثروت و ایجاد شغل اظهار داشت: توسعه اشتغال از اولویت‌های استان است و مدیریت استان حمایت لازم را از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان انجام می‌دهد.
استاندار بوشهر توسعه مشاغل دانش‌بنیان را یک ضرورت دانست و خاطر نشان کرد: از شرکت‌های دانش بنیان و فناور می‌خواهم از محل دانش و علم و از روی خلاقیت به سمت تولید ثروت بروند تا به ایجاد شغل منجر شود.
وی اضافه کرد: کارآفرینی برای شرکت‌های دانش بنیان و همچنین تخصیص زمین برای ایجاد کارگاه و پرداخت تسهیلات کم‌بهره به این قشر مورد توجه و تاکید قرار دارد و امسال هر سه مورد به تحقق رسیده است.
محمدی زاده با بیان اینکه حمایت ویژه‌ای از کارآفرینی در استان خواهیم داشت افزود: یکی از سرمایه گذاران استان برای تکمیل هتل مجهز و استاندارد، نیازمند تسهیلات بود که با پیگیری انجام شده، پرداخت شد.
استاندار بوشهر از راه‌اندازی کارخانه تولید غذای ماهی و میگو در بوشهر خبر داد و گفت: این کارخانه بزرگ با ظرفیت ۱۲ هزار تن در دست ساخت است که تا دهه فجر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد. امیدوارم از خبر صنایع اشتغال‌زا در بوشهر حمایت می‌شوند/توسعه گردشگری و
آبزی‌پروری
راضی بوده باشید.

صنایع اشتغال‌زا در بوشهر حمایت می‌شوند/توسعه گردشگری و
آبزی‌پروری  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۲-۱۸ ۰۲:۴۵:۲۵