شهرک زیست‌فناوری تنگستان پایه فعالیت‌های نوین اقتصادی
می‌شود

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر شهرک زیست‌فناوری تنگستان پایه فعالیت‌های نوین اقتصادی
می‌شود
به گزارش خبرنگار سایت احکام، احمد لطفی یکشنبه شب در بازدید مشاور معاون اول رئیس جمهور از شهرک زیست فناوری در بخش دلوار تنگستان اظهار داشت: شهرک زیست‌فناوری تنگستان پایه‌ بسیاری از فعالیت‌های اقتصادی نوین، علمی و تولیدات دریایی در استان بوشهر و کشور خواهد شد.
فرماندار تنگستان افزود: برای هشت استان مجوز راه‌اندازی شهرک زیست‌فناوری صادر شده که در استان بوشهر این مجوز فقط برای تنگستان اختصاص یافته است.
لطفی بیان داشت: در تولیدات دریایی تاکنون غذای مورد نیاز را از بیرون وارد می‌کردیم که می‌توان با تولید این مواد اولیه و غذای ماهی و میگو، از واردات آن بی‌نیاز شویم.
مقام عالی دولت در تنگستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر این شهرک نیازمند ایجاد زیرساخت‌هایی مانند آب، برق، مسیر دسترسی و غیره بوده که با تکمیل و تجهیز آن جوانان نخبه بتوانند در این محل سرمایه‌گذاری کنند.
فرماندار تنگستان اظهار کرد: شهرک زیست فناوری تنگستان از نظر جغرافیایی به سبب نزدیکی به مرکز استان و به لحاظ اقلیمی هم به سبب مجاورت با دریا، موقعیت مناسبی دارد که این مهم به توسعه آن کمک می‌کند.
وی تصریح کرد: ایجاد زیرساخت‌های این شهرک از عهده اعتبارات شهرستان خارج بوده و امیدواریم با حمایت و پشتیبانی معاون اول رئیس جمهور، از محل اعتبارات ملی منابع اعتباری لازم به این پروژه اختصاص یابد. امیدوارم از خبر شهرک زیست‌فناوری تنگستان پایه فعالیت‌های نوین اقتصادی
می‌شود
راضی بوده باشید.

شهرک زیست‌فناوری تنگستان پایه فعالیت‌های نوین اقتصادی
می‌شود  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۲-۱۹ ۰۲:۳۹:۴۰