شهدای مدافع امنیت برای حفظ ارزش های اسلامی در خون خود
غلتیدند

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر شهدای مدافع امنیت برای حفظ ارزش های اسلامی در خون خود
غلتیدند
به گزارش خبرنگار سایت احکام، حجت الاسلام و المسلمین میرزا محمدی عصر جمعه در مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت طلبه بسیجی شهید مهدی زاهدلویی از شهدای مدافع امنیت قم که در آستان مقدس امامزاده سید معصوم (ع) برگزار شد اظهار داشت: در طی دو ماه اخیر تمامی دشمنان اسلام با امپراتوری رسانه‌ای خود و هزینه پول‌های سنگین سعودی، فتنه گسترده‌ای را علیه ملت ایران آغاز کردند و این در حالی بود که گفتمان خاصی نداشتند و اغتشاشگران به فحاشی و هتاکی می‌پرداختند.
وی اظهار داشت: در حوادث اخیر شاهد به آتش کشیدن مساجد و برخی اماکن مقدس بودیم و جمعی از نیروهای نظامی، انتظامی و بسیجی نیز به شهادت رسیدند تا به آشوب طالبان اجازه داده نشود، امنیت مردم و کشور را به خطر بیندازند.
استاد حوزه علمیه قم بیان داشت: استکبار از همان روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی که پرچم مکتب اهل بیت (ع) را بالا آورده بود، مخالفت کرده و تلاش می‌کردند تا ایران به قدرت منطقه‌ای و جهانی تبدیل نشود.
میرزا محمدی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بر اساس پیش بینی‌ها اگر آمریکا تا سال ۲۰۲۵ نتواند قدرت مطلق جهان شود همانند شوروی فروپاشی می‌کند افزود: ایران اسلامی در این مسیر و در راستای نابودی این امپراتوری نقش آفرین است و به همین دلیل دشمنان با نظام اسلامی مخالفت می‌کنند.
وی با اشاره به شهادت شهید مهدی زاهدلویی در اغتشاشات اخیر اظهار داشت: شهدای امنیت و این شهید در خون خود غلطیدند تا ارزش‌های اسلامی آسیب نبیند و امروز وظیفه همه ماست تا در ادامه مسیر شهدا و انقلاب اسلامی گام برداریم.
این کارشناس دینی، عنوان داشت: مفسدان فی الارض خیرخواه بشریت نیستند و از سوی دیگر به دنبال نابودی انسان و منابع طبیعی هستند که حمله داعشیان به عراق و سوریه و از بین بردن منابع خدادادی این کشورها از این دست نمونه هاست.
وی با اشاره به جنایات منافقین در ترور هزاران نفر از مردم بیگناه ایران اظهار داشت: منافقین بعد از جنگ نیز قصد داشتند به ایران حمله کنند و در ابتدای ورود خود مزارع و دامداری‌های مردم را به آتش کشیدند.
میرزا محمدی بیان داشت: مؤمنین می‌بایست در برابر فساد فی الارض مقابله کنند که اگر این ایستادگی نباشد زمین از فساد و تباهی پر خواهد شد. امیدوارم از خبر شهدای مدافع امنیت برای حفظ ارزش های اسلامی در خون خود
غلتیدند
راضی بوده باشید.

شهدای مدافع امنیت برای حفظ ارزش های اسلامی در خون خود
غلتیدند  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۱-۱۲ ۰۲:۴۱:۰۵