شهادت جوان فلسطینی زیر چرخ‌های خودروی شهرک نشین
جنایتکار

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر شهادت جوان فلسطینی زیر چرخ‌های خودروی شهرک نشین
جنایتکار
به گزارش سوالات شرعی و احکام به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، یک شهرک‌نشین جنایتکار اسرائیلی شامگاه شنبه دو جوان فلسطینی را در نزدیکی ایست بازرسی زعتره در جنوب نابلس با خودرو زیر گرفت که طی آن یکی از این جوانان بلافاصله به شهادت رسید.
«زکریا فیاله»، مدیر دفتر استاندار قدس در اردوگاه قلندیا تاکید کرد که در این حادثه جنایتکارانه که به عمد انجام شده، دو برادر به نام‌های محمد و مهند مطیر با خودروی این صهیونیست زیرگرفته شدند که محمد بلافاصله به شهادت رسیده و مهند هم وضعیت وخیمی دارد.
این شهرک‌نشین جنایتکار، این دو برادر فلسطینی را که برای تعویض چرخ خودرویشان کنار جاده توقف کرده بودند، به عمد زیر گرفته و پا به فرار گذاشته است.
جسد محمد به یکی از بیمارستان‌های نابلس منتقل شده و مهند هم که وضع جسمی بسیار وخیمی دارد، در یکی از بیمارستان‌های سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ بستری شده است.
پیش از این حمله، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» درباره تشدید یورش شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی به مناسبت اعیاد یهودی هشدار داد و تاکید کرده بود که این اقدام خطرناک و به منزله تحریک احساسات ملت فلسطین و مسلمانان جهان است.
جنبش حماس افزود: «از شهروندان فلسطینی ساکن بیت المقدس، کرانه باختری و اراضی اشغالی ۱۹۴۸ می‌خواهیم که برای دفاع از مسجدالاقصی حضور خود را در این مکان مقدس اسلامی گسترده‌تر کنند.» این جنبش فلسطینی تاکید کرده بود: «ما دشمن صهیونیستی را مسئول کامل پیامدهای یورش به مسجدالاقصی و تحریک احساسات مسلمانان می‌دانیم.» امیدوارم از خبر شهادت جوان فلسطینی زیر چرخ‌های خودروی شهرک نشین
جنایتکار
راضی بوده باشید.

شهادت جوان فلسطینی زیر چرخ‌های خودروی شهرک نشین
جنایتکار  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۲-۱۸ ۰۲:۴۵:۳۶