شهادت جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها در شمال رام
الله

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر شهادت جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها در شمال رام
الله
به گزارش سوالات شرعی و احکام به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، منابع محلی از شهادت جوانی فلسطینی در شهر الخلیل به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر اسرائیلی خبر دادند.
منابع عبری زبان نیز در این ارتباط گفته‌اند که این جوان فلسطینی قصد پرتاب کوکتول مولوتف به سمت اتوبوس حامل صهیونیست‌ها را داشته که هدف تیراندازی نظامیان اسرائیلی قرار گرفته و به شهادت رسیده است.
پیش از این نیز، منابع فلسطینی همچنین از درگیری‌هایی در منطق ابودیس در شرق قدس اشغالی میان فلسطینی‌ها و نظامیان صهیونیست خبر داده بودند.
شامگاه گذشته همچنین درگیری‌هایی در منطقه طارق بن زیاد در جنوب الخلیل میان جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست رخ داد.
صبح امروز شنبه نیز منابع فلسطینی از بازداشت ۸ فلسطینی در مناطق مختلف کرانه باختری خبر دادند.
وبگاه شهاب نیوز تصاویر لحظه بازداشت قصی ذیاب التمیمی و فضل التمیمی دو برادر فلسطینی در روستای دیر نظام در غرب رام الله را نیز منتشر کرده‌اند:
همزمان با تشدید تنش‌ها در کرانه باختری فلسطین، وبگاه عبری وای نت امروز شنبه گزارش داد که نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی مستقر در کرانه باختری، شب‌ها از ترس عملیات گروه‌های مقاومت فلسطین خواب به چشم ندارد.
نظامیان صهیونیست در این باره گفته اند که از ترس حملات احتمالی، اصلاً نمی‌توانند خوب بخوابند و آنها در برابر فلسطینی‌ها از تجهیزات دفاعی لازم برخوردار نیستند.
نظامیان صهیونیست به ویژه یگان‌های ذخیره که اخیراً برای حفظ امنیت کرانه باختری فراخوانده شده اند، با انتقاد از عدم تجهیز یگان‌های گشت زنی به خودروهای زرهی و مستحکم، از ترس و اضطراب شدید خود خبر داده اند.
برخی از نظامیان صهیونیست در این باره گفته اند که تجهیزات نظامی و خودروهای آنها حتی در برابر پرتاب سنگ آسیب پذیر است و توانایی دفاع از آنها را ندارد.
گفتنی است در ماه‌های اخیر عملیات‌های مقاومتی فلسطینی‌ها در کرانه باختری رشد چشمگیری داشته است و رژیم صهیونیستی در راستای مقابله با این رخدادها مجبور به فراخوان نظامیان ذخیره خودش شده است. امیدوارم از خبر شهادت جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها در شمال رام
الله
راضی بوده باشید.

شهادت جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها در شمال رام
الله  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۱-۰۶ ۰۲:۳۹:۰۹