شستشوی مبل و تشک در منزل تهران

 مبل شویی در شرق تهران

  شستشوی تشک خوشخواب در تهران و مبل ها قطعا یکی از بزرگترین دغدغه های زنان خانه دار تهرانی است. این در حالی است که شرکت ها و مؤسساتی وجود دارند که با نازلترین قیمت و از آن مهم تر بدون نیاز به جا به جایی و در منزل کار را انجام می دهند  مثل خدمات شستشوی مبل تهران.شاید فکر اینکه با شوینده ها ی خانگی هم میتوان از شر لکه های مبلمان یا تشک ها راحت شد به ذهن هر زن خانه داری برسد ولی در مورد لکه ها باید نکات زیر را مد نظر داشت:

  1. انواع لکه ها بر حسب مقاومت در تمیزی
  2. نوع و جنس پارچه مبلمان
  3. نوع پاک کننده مناسب در هر نوع لکه و…

 

فاصله هر بار شست و شوی مبل و تشک چه مدت باید باشد؟


مبل شویی
امروزه نسبت به گذشته کارایی بیشتری دارد چرا که بر خلاف گذشته،استفاده از مبلمان محدود به حضور مهمان و فقط برای پذیرایی نیست؛بلکه هر روز و در هر حالتی از مبلمان استفاده میشود.طراحی مبلمان به سمتی رفته است که بشود از آن استفاده مکرر و روزمره داشت.
استفاده مداوم در طول روز از مبلمان باعث میشود که آنها محیطی مساعد برای تجمع آلودگی و کثیفی به شمار رفته و سلامت خانواده را به خطر بیاندازند؛پس حداقل در هر سال یک بار باید شست و شوی مبلمان صورت بگیرد.

 

 

مبل شویی در منزل ویژه شمال، جنوب، شرق و غرب تهران

برای سفارش مبل شویی در منزل شرق تهران با شماره زیر تماس بگیرید

۰۹۱۹۵۳۴۰۸۶۴

تشک های و خوشخواب ها هم بستری مناسب برای تجمع الودگی است؛چرا که هر انسان به طور متوسط یک سوم از عمر خود را در بستر خواب به سر میبرد، بنابراین باید هر چند سال یکبار تشک را تعویض کرد.
با توجه به هزینه بر بودن تعویض مداوم تشک ها،شست ‌و شوی تشک توسط نیرو های متخصص و کاردان پیشنهاد میشود،زیرا شست و شوی اصولی باعث افزایش عمر مفید تشک میشود. ما به شما شستشوی مبل و تشک در منزل تهران را پیشنهاد می کنیم

شستشوی تشک خوشخواب در شرق تهران

چگونه میتوان لکه های سرسخت را از روی مبل از بین برد؟

با استفاده از خدمات شستشوی تشک و مبل تهران نیازی به پاک کردن لکه ها نیست با این حال یادگیری تمیز کردن لکه در منزل هم خالی از لطف نیست.



شست و شوی مبلمان در محل
روش های خانگی خوبی برای از بین لکه های تازه ایجاد شده بر روی مبلمان وجود دارد،مثل استفاده از شامپو فرش،استفاده از نمک،استفاده از الکل به همراه پارچه مرطوب، استفاده از سرکه سفید و… اما باید این واقعیت را پذیرفت که اگر شما کودکی در خانه دارید به زودی مبلمانی پر از لکه و بد فرم را خواهید داشت.
برای صرفه جویی در هزینه و همچنین کاهش دغدغه ی جابه جایی مبلمان بهتر است از خدمات مبل شویی در محل شرق تهران استفاده کنید.

استفاده از بخار شور برای شست و‌ شوی مبل

 

حتما تهرانی های عزیز به این نکته پی برده اند که ذرات دود حاصل از آلودگی هوا وارد منزل شده و باعث کثیف شدن و چرک شدن لوازم منزل می شوند.اگر سرویس مبلمان شما رنگی روشن داشته باشد، مشکل،چند برابر می شود؛ولی نگران نباشید استفاده از شست و شوی تشک و مبل ویژه تهران به راحتی مشکل شما را حل میکند.

 موکت شویی در منزل تهران

قیمت خدمات موکت شویی درمنزل  تهران  ! توجه داشته باشید که موکت ها دارای انواع مختلفی می باشند و دارای ابعاد مختلفی نیز بوده و در منازل ، مسجد ها ، سالن ها و نمازخانه ها مورد استفاده قرار داده میشوند که بر اثر رفت و آمد زیاد و گرد و غباری که صورت میگیرد کثیفی را به خود جذب میکنند. توجه داشته باشید که شست و شوی دستی موکت ها کار بسیار سختی خواهد بود و همچنین به علت دستی بودن شستشو موکت هایی که دارید کیفیت اولیه خود را به دست نخواهند آورد. برای اطلاع از قیمت شستشوی موکت در محل به سایت ما مراجعه کنید. از خدماتی که موکت شویی در منزل تهران به شما عرضه می کند رفع تمامی کثیفی های ایجاد شده بر روی موکت های شما در تعداد کم و یا زیاد است و نیرو های این مجموعه کار خود را درب محل شما انجام خواهند داد. شما با یکبار استفاده از خدمات ما می توانید به کیفیت کار ما پی برده و مشتری دائمی گروه قالیشویی ما باشید.

کارخانه قالیشویی نوآوران نانو در تهران

دارای کادر مجرب برای خدمات خشکشویی مبلمان و موکت در محل در مناطق شرق تهران شامل پیروزی، نارمک، نظام اباد،تهرانپارس و افسریه
دریافت کلیه هزینه ها پس از جلب رضایت مشتری.
قالیشویی مخصوص فرش دستباف و انجام خدمات تعمیر و شیرازه دوزی فرش های با ارزش شما

تلفن تماس  ۰۹۱۹۵۳۴۰۸۶۴‬ برای هماهنگی خدمات موکت شویی در منزل تهران