شرایط استفاده اهالی خارگ از خدمات درمانی پدافند هوایی فراهم
شود

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر شرایط استفاده اهالی خارگ از خدمات درمانی پدافند هوایی فراهم
شود
به گزارش خبرنگار سایت احکام، محمدرضا دشتی زاده عصر جمعه در نشست با رئیس اداره بهداشت و درمان پدافند هوایی کشور اظهار داشت: جزیره خارگ با توجه به شرایط خاص جغرافیایی نیازمند هم افزایی و هم گرایی در حوزه بهداشت و درمان است.
وی ادامه داد: حوزه درمانی نیروی پدافند هوایی مستقر در جزیره خارگ در حوزه سلامت دهان و دندان اقدامات بسیار مناسبی برای شهروندان خارگ را به سرانجام رسانده که شایسته تقدیر است.
دشتی‌زاده افزود: شرایطی مهیا شود که عموم اهالی جزیره خارگ بتوانند از خدمات درمانی پدافند استفاده کنند که در زمینه رضایتمندی عمومی را در پی خواهد داشت.
بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: در زمینه تأمین دارو نیز نیازمند هم افزایی مقامات ارشد پدافند هوایی کشور برای تجهیز داروخانه مستقر در نیرو هستیم که تاکنون نیز اقدامات بسیار مناسبی صورت گرفته است.
دشتی زاده خاطر نشان کرد: تجهیز و توسعه خدمات دندان پزشکی کودک با توجه به محدودیت‌های موجود در جزیره نیز مورد نظر قرار گیرد.
وی تاکید کرد: تقدیر ویژه داریم از فرمانده پدافند هوایی و همچنین کادر درمانی این نیرو که در کنار این بخشداری جهت خدمات رسانی در حوزه بهداشتی کمال همکاری را داشته‌اند. امیدوارم از خبر شرایط استفاده اهالی خارگ از خدمات درمانی پدافند هوایی فراهم
شود
راضی بوده باشید.

شرایط استفاده اهالی خارگ از خدمات درمانی پدافند هوایی فراهم
شود  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۲-۱۰ ۰۲:۴۰:۱۹