سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر استانی بوشهر برگزار می‌شود

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر استانی بوشهر برگزار می‌شود به گزارش خبرنگار سایت احکام، عبدالرحیم افروغ عصر سه‌شنبه در نشست شورای اجرایی سی و چهارمین جشنواره تئاتر استانی بوشهر اظهار داشت: از همه ظرفیت‌ها برای برگزاری باکیفیت این رویداد استفاده شود.
وی بیان کرد: با توجه به آسیب‌هایی وارده در دوران کرونا به حوزه هنرهای نمایشی، به حسب فعال شدن فضای هنر و تئاتر در این استان با حمایت معاونت هنری و سینمایی و افراد هنرمند مجموعه‌های مختلف و همکاری تشکلات و افراد متعهد در حوزه نمایش در راستای توسعه و تعالی هنرهای نمایشی این شورا برگزار شده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر افزود: در همین راستا اولین جلسه شورای سیاستگذاری در دفتر معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار بوشهر برگزار شد.
وی اضافه کرد: از آن زمان فعالیت‌های قابل توجهی در مجتمع فرهنگی هنری ۹ دی بوشهر آغاز شده است که طبق مصوبات انجام شده است و انشاالله بتوانیم تفاهم‌نامه ای با مجموعه سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری بوشهر منعقد کرده تا با همکاری دستگاه‌های مربوطه این جشنواره را به نحو احسنت و با کیفیت برگزار کنیم.
افروغ ادامه داد: بازبینی آثار این جشنواره مورخ ۸ الی ۱۱ و اجرای آن از تاریخ ۲۶ الی ۲۹ آبان ماه سال جاری به صورت متمرکز برگزار می‌شود. امیدوارم از خبر سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر استانی بوشهر برگزار می‌شود راضی بوده باشید.

سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر استانی بوشهر برگزار می‌شود  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۰-۲۶ ۰۲:۴۹:۱۶