سیزدهمین نمایشگاه فرهنگی «یاس کبود» در پارس‌آباد افتتاح
شد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر سیزدهمین نمایشگاه فرهنگی «یاس کبود» در پارس‌آباد افتتاح
شد
حجت الاسلام غفور محمدیان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پارس‌آباد در حاشیه افتتاح نمایشگاه فرهنگی در گفت‌وگو با خبرنگار سایت احکام، اظهار کرد: سیزدهمین دوره نمایشگاه فرهنگی مردمی یاس کبود ویژه ایام شهادت حضرت فاطمه (س) با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در کانون علامه طباطبایی شهرستان پارس آباد افتتاح شد.
وی عنوان کرد: هدف از برپایی این نمایشگاه ترویج فرهنگ فاخر فاطمی در جامعه و آشنایی نسل جوان با سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) است.
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان با اشاره به اینکه این نمایشگاه از ۲۶ آذر تا ۶ دی ماه در طول روز برای بازدید عموم مردم دایر است، ادامه داد: برنامه سخنرانی و عزاداری نیز در حسینیه یاس کبود هر روز ساعت ۹ شب با حضور مداحان و سخنرانان مطرح کشوری برگزار می‌شود.
حجت الاسلام محمدیان افزود: این نمایشگاه با حمایت و پشتیبانی مادی و معنوی مردم شهرستان پارس آباد به ویژه جوانان جهادی مخلص مجموعه یاس کبود و با مشارکت تعدادی از دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی شهرستان برپا می‌شود.
وی با اشاره به اینکه غرفه‌ها در ۱۹ قسمت طراحی شده است، تصریح کرد: واقعه غدیر، ولایت و ازدواج، مناجات چاه، رحلت پیامبر بزرگ اسلام، ماجرای فدک، درب سوخته خانه حضرت زهرا (س)، تشییع و تدفین بانوی عفیف عالم اسلام، قبرستان بقیع از جمله جلوه‌های این نمایشگاه مردمی خواهد بود. امیدوارم از خبر سیزدهمین نمایشگاه فرهنگی «یاس کبود» در پارس‌آباد افتتاح
شد
راضی بوده باشید.

سیزدهمین نمایشگاه فرهنگی «یاس کبود» در پارس‌آباد افتتاح
شد  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۲-۱۷ ۰۲:۳۹:۵۶