سید حسن نصرالله جمعه سخنرانی می کند

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر سید حسن نصرالله جمعه سخنرانی می کند به گزارش سوالات شرعی و احکام به نقل از پایگاه العهد، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان روز جمعه آینده سخنرانی خواهد کرد.
بر اساس این گزارش، سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان به مناسبت روز شهید و در ساعت ۱۴:۳۰ به وقت محلی (۱۶ به وقت تهران) انجام خواهد شد.
سید حسن نصرالله در سخنرانی اخیر خود در هفتم آبان به پرونده ترسیم مرزهای دریایی لبنان و فلسطین اشغالی پرداخت و تأکید کرد: دستاوردی که در زمینه ترسیم مرزهای دریایی کسب شد، پیروزی بزرگ و تاریخی برای ملت، دولت و مقاومت لبنان است. مرزهای زمینی بین لبنان و فلسطین اشغالی توسط انگلیس و فرانسه ترسیم شده بود ولی مرزهای آبی ترسیم نشده بود. پس از سال‌ها سخن گفتن درباره وجود نفت و گاز در آب‌های جنوبی لبنان، ترسیم مرزهای دریایی نیازی اساسی برای لبنان بود. لبنان در سایه ترسیم مرزهای دریایی، بلوک‌های اکتشاف و استخراج نفت و گاز را تعیین خواهد کرد.
دبیرکل حزب الله ادامه داد: لبنان بر دستیابی به همه بلوک‌های دریایی در منطقه ویژه خود اصرار داشت و به صورت کامل به همه آن دست یافت. لبنان با کوتاه کردن دست آمریکا از ایجاد ممانعت در مقابل شرکت‌های نفتی برای کار در آب‌های لبنان، به دستاورد مهمی دست پیدا کرد. لبنان به میدان قانا که تا جنوب خط ۲۳ امتداد دارد، دست یافت. دشمن اسرائیلی به ضمانت امنیتی در توافق دست پیدا نکرد و این یک امتیاز به نفع لبنان است.
وی افزود: مقاومت لبنان خواهان امنیت برای لبنان است و با قاطعیت و دوراندیشی اقدام می‌کند ولی آنگاه که پای منافع بزرگ لبنان در میان باشد، از قواعد درگیری عبور خواهد کرد و در این خصوص به خود تردید راه نخواهد داد حتی اگر به جنگ ختم شود. امیدوارم از خبر سید حسن نصرالله جمعه سخنرانی می کند راضی بوده باشید.

سید حسن نصرالله جمعه سخنرانی می کند  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۱-۰۷ ۰۲:۳۷:۵۹