سوگواره شعر شهیدان حرم در قم برگزار می شود

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر سوگواره شعر شهیدان حرم در قم برگزار می شود غلامرضا فلاح در گفتگو با خبرنگار سایت احکام با اشاره به برگزاری سوگواره شعر شهیدان حرم در قم اظهار داشت: شاعران آئینی کشور از جمله نخستین افرادی بودند که با سرودن آثار فاخر و ارزشی، حادثه تروریستی حرم احمد بن موسی (ع) را محکوم و همچنین با خانواده‌های معظم شهدا و مجروحان ابراز همدردی کردند.
رئیس کانون شاعران آئینی استان قم بیان داشت: اولین سوگواره شعر شهیدان حرم با هدف بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی شیراز و همچنین تکریم جایگاه شهید و شهادت با حضور جمعی از شاعران آئینی کشور، فعالان هیئت‌های مذهبی و مداحان اهل بیت (ع) در شهر مقدس قم برگزار می‌شود.
وی افزود: در مدت اعلام فراخوان که سه روز از آن می‌گذرد بیش از ۱۱۰ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه سوگواره شعر شهیدان حرم ارسال شده که در روزهای آینده نیز بر این تعداد افزوده خواهد شد.
وی با اشاره به جزئیات برگزاری برنامه سوگواره شعر شهیدان حرم اظهار داشت: این برنامه توسط کانون شاعران آئینی استان با همکاری شورای هیئت‌های مذهبی، کانون مداحان و بسیج مداحان استان روز یکشنبه ۱۵ آبان ماه از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه در سالن کوثر اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: در این مراسم شش نفر از شاعران آئینی کشور شعرخوانی خواهند داشت و حجت الاسلام مرتضی شعبان زاده مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم، روح‌الله حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی، استاد محمدعلی مجاهدی دبیر دائمی شعر و ادبیات آئینی کشور به ایراد سخن خواهند پرداخت. امیدوارم از خبر سوگواره شعر شهیدان حرم در قم برگزار می شود راضی بوده باشید.

سوگواره شعر شهیدان حرم در قم برگزار می شود  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۱-۰۳ ۰۲:۳۹:۰۳