سقوط پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی در نقب

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر سقوط پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی در نقب به گزارش سوالات شرعی و احکام، رسانه‌های عبری زبان در تل آویو سقوط یک فروند پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی را در شامگاه چهارشنبه تائید کردند.
سقوط این پهپاد در همان زمانی صورت گرفته که همزمان آتش سوزی گسترده بخشی از مناطق شرقی نیروگاه اتمی دیمونا را در گرفت. گفته شده این آتش سوزی بزرگ در شهرک صهیونیست نشین «موشاف عیدان» واقع در شرق تأسیسات هسته‌ای دیمونا صورت گرفته است.
همچنین سقوط پهپاد وابسته به ارتش تل رژیم صهیونیستی در کوه‌های عراد واقع در در شمال شرق نقب اشغالی گزارش شده است.
این تحولات در مناطق اشغالی فلسطین در حالی صورت گرفته که پیش از آن، «امیر بوحبوط» خبرنگار نظامی پایگاه صهیونیستی واللا اعلام کرد که ارتش تل آویو اقدامات خود را در منطقه «متسودات یهودا» در نزدیکی الخلیل تشدید کرده است.
وی افزود: ارتش اسرائیل تا این لحظه دو پایگاه نظامی و ایستگاه‌های دیده بانی مجهر به رادار و ابزارهای فناوری پیشرفته برای ممانعت از اجرای عملیات توسط فلسطینیان، ایجاد کرده است.
گفتنی است، طی هفته‌های اخیر یک عملیات تیراندازی در الخلیل رخ داده که بر اثر آن یک خاخام صهیونیست به هلاکت رسید. گروه‌های فلسطینی ضمن استقبال از این عملیات مقاومتی، این رخداد را به منزله پیوستن الخلیل به دیگر مناطق کرانه باختری به ویژه نابلس و جنین در انجام عملیات‌های ضد صهیونیستی می‌دانند. امیدوارم از خبر سقوط پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی در نقب راضی بوده باشید.

سقوط پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی در نقب  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۱-۱۰ ۰۲:۳۹:۴۹