سخن گفتن از صلح و امنیت بدون احترام به حقوق ملت یمن ارزشی
ندارد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر سخن گفتن از صلح و امنیت بدون احترام به حقوق ملت یمن ارزشی
ندارد
به گزارش سوالات شرعی و احکام به نقل از المسیره، رئیس شورای عالی سیاس یمن در سخنانی گفت که سخن گفتن از صلح و امنیت بدون احترام گذاشتن به حقوق مردم این کشور را بی ارزش توصیف کرد.
بر اساس این گزارش، مهدی المشاط گفت: سخن گفتن از صلح و امنیت بدون احترام گذاشتن به حقوق کشور و ملت ما و تداوم محاصره و محروم کردن مردم از ثروت‌های عظیم خود ارزشی ندارد.
وی افزود: مسئولیت مخالفت با مطالبات مردم ما و پیامدهای ناشی از آن در پیچیدگی یا تشدید تنش‌ها یا هرگونه خسارات محلی، منطقه‌ای و بین المللی برعهده کشورهای متجاوز است.
المشاط ادامه داد: ما خواهان تشدید تنش یا پیچیدگی نیستیم اما احتمال این امر در صورت عدم وجود عقلا در طرف مقابل که به صلح و احترام به مطالبات مردم ما اهتمام داشته باشند، بسیار وارد است.
رئیس شورای عالی سیاسی یمن گفت: ما نسبت به نادیده گرفتن مطالبات خود که خواسته‌های برحق و عادلانه ای است هشدار می‌دهیم.
المشاط افزود: تاکید می‌کنیم و خطرناک بودن عدم همکاری با مطالبات صنعا را که نشانگر حقوق انسانی ملت یمن است به کشورهای متجاوز گوشزد می‌کنیم.
وی ادامه داد: از صاحبان قلم آزاده و انقلابیون شریف هم می‌خواهیم که در کنار ما با دروغ‌ها و ادعاهای خائنان مقابله کنند. امیدوارم از خبر سخن گفتن از صلح و امنیت بدون احترام به حقوق ملت یمن ارزشی
ندارد
راضی بوده باشید.

سخن گفتن از صلح و امنیت بدون احترام به حقوق ملت یمن ارزشی
ندارد  در تاریخ ۲۰۲۲-۰۹-۲۶ ۰۲:۳۸:۱۰