سخنگوی دولت در مدرسه دوران تحصیلی اش در قم حضور یافت

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر سخنگوی دولت در مدرسه دوران تحصیلی اش در قم حضور یافت به گزارش خبرنگار سایت احکام، علی بهادری جهرمی عصر سه شنبه در مرکز آموزشی امیرکبیر قم که بخشی از دوران تحصیل دوره دبستان در سال‌های ۷۶ تا ۷۸ خود را در آن سپری کرده بود حضور یافت.
بهادری جهرمی با حضور در جمع دانش آموزان این مدرسه و انجام یک بازی دسته جمعی خاطرات دوران مدرسه را مرور کرد.
تعدادی از اولیای دانش آموزان نیز در این مدرسه حاضر شده بودند و با سخنگوی دولت گفتگو کردند و با وی عکس یادگاری گرفتند.
دبیر هیئت دولت همچنین دقایقی برای دانش آموزان این مدرسه سخنرانی و خاطراتی از دوران تحصیلی اش در مدرسه امیرکبیر را بازگو کرد.
بهادری جهرمی بر موضوع وحدت تاکید کرد و گفت: در این شرایط که برخی‌ها می‌خواهند آرامش ما را بر هم بزنند باید با وحدت در کنار هم باشیم.
وی افزود: برای پیشرفت کشور نیازمند وحدت همه بخش‌ها و مردم هستیم تا بتوان به اهداف بلند دست یافت و کشوری آباد بسازیم.
سخنگوی دولت در کلاسی که در آن درس خوانده بود نیز حضور یافت و در جمع دانش آموزان این کلاس از دوران تحصیل گفت.
وی در ادامه در جمع انجمن اولیا و مربیان مدرسه امیرکبیر قم اظهار داشت: در فرهنگ ما کسی که مصیبتی می بیند به او تسلی می‌دهند، اما کسانی که به دنبال مقاصد دیگری هستند با روش‌های مختلف به دنبال ایجاد تنش و ناراحتی مضاعف خانواده مصیبت دیده و جامعه هستند.
وی ابراز داشت: همزمان با حادثه متروپل آبادان که در حال آوار برداری بود، حدود ۲۰ دانش آموز در مدرسه‌ای در آمریکا به رگبار بسته شدند و کشته شدند، اما از این حادثه تصویری بیرون نیامد و اگر کسی عکس یکی از این دانش آموزان کشته شده بیاورد جایزه دارد، چرا که آنان معتقدند در این شرایط باید به دنبال آرامش جامعه بود.
بهادری جهرمی گفت: آنان می‌دانند اگر در این شرایط این تصاویر را منتشر کنند، دیگر نمی‌توانند نخبگان را جذب کنند و انتشار این تصاویر را ترویج خشونت می‌دانند در حالی که برای ما آموزش ساخت کوکتل مولوتف منتشر می‌کنند.
سخنگوی دولت تاکید کرد: باید برای فرزندانمان وقت بگذاریم و اجازه ندهیم رسانه‌های معاند بر روی فکر و ذهن آنان کار کنند.
وی با تعدادی از معلمان این مرکز آموزشی نیز دیدار و گفتگو کرد و پس از آن قم را به مقصد تهران ترک کرد. امیدوارم از خبر سخنگوی دولت در مدرسه دوران تحصیلی اش در قم حضور یافت راضی بوده باشید.

سخنگوی دولت در مدرسه دوران تحصیلی اش در قم حضور یافت  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۰-۲۶ ۰۲:۴۷:۵۸