ساخت آب‌شیرین‌کن «دیر» آغاز شد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر ساخت آب‌شیرین‌کن «دیر» آغاز شد به گزارش خبرنگار سایت احکام، استاندار بوشهر عصر چهار شنبه در آئین آغاز ساخت طرح آب‌شیرین‌کن بندر دیر با بیان اینکه تأمین آب یکی از موضوعات اساسی استان بوشهر است اظهار داشت: ظرفیت آب‌شیرین‌کن بندر دیر از سه هزار و ۷۵۰ مترمکعب تا ۱۰ هزار مترمکعب در شبانه‌روز قابل افزایش است.
احمد محمدی‌زاده بیان کرد: در هفته دولت امسال طرح‌های آب‌شیرین‌کن افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد و در سال جاری اجرا و افتتاح این طرح‌ها در دستور کار قرار دارد.
وی گفت: پروژه آب‌شیرین‌کن عسلویه تا یک ماه آینده اجرایی می‌شود.
استاندار بوشهر از افزایش تولید آب آشامیدنی از طریق شیرین‌سازی آب دریا در استان خبر داد و گفت: مسئولان استان بوشهر تمام توان خود را به کار خواهند گرفت تا کمبود آب آشامیدنی در استان جبران شود.
محمدی‌زاده گروه مپنا به‌عنوان سرمایه‌گذار اجرا طرح آب‌شیرین‌کن بندر دیر را توانمند دانست و خاطر نشان کرد: مپنا توان بالایی در اجرا آب‌شیرین‌کن دارد و امید می‌رود بر اساس قرار داد این پروژه تکمیل و افتتاح شود.
وی با بیان اینکه قبل از انقلاب اسلامی در این مناطق از آب، برق و بهداشت خبری نبود افزود: امام راحل توانست تمام ساختارها را بشکند و حکومت جمهوری اسلامی با رأی مردم بنا گذاشت. امیدوارم از خبر ساخت آب‌شیرین‌کن «دیر» آغاز شد راضی بوده باشید.

ساخت آب‌شیرین‌کن «دیر» آغاز شد  در تاریخ ۲۰۲۲-۰۹-۲۹ ۰۲:۳۸:۵۶