ساحل بشار یاسوج ساماندهی می شود/ افتتاح پل چهارم در
آذرماه

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر ساحل بشار یاسوج ساماندهی می شود/ افتتاح پل چهارم در
آذرماه
به گزارش خبرنگار سایت احکام، کیامرث حاجی زاده چهارشنبه شب در گفتگو با خبرنگاران، افزود: کنترل ترافیک با احداث جاده دو طرفه، احداث اقامتگاه و مراکز گردشگری، پارک و فضای سبز از جمله برنامه‌هایی است که در طرح ساماندهی بشار دیده شد.
وی با بیان اینکه اعتبار اختصاص یافتهبه پل سوم و چهارم بشار سرجمع ۲۰ میلیارد است، اظهار کرد: همچنین از محل متمم سفر رئیس جمهور ۲۰ میلیارد اعتبار برای پل بنسنجان اختصاص داده شد و پروژه در آستانه مناقصه است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با بیان اینکه یکی از مشکلات شهر یاسوج کنترل ترافیک و تسهیل در عبور و مرور بوسیله پل سوم و چهارم بشاراست، گفت: طبق اعلام شهردار بتن‌روزی پایانی این پل انجام شده و اوایل آذر پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.
وی با اشاره به بازدید از ورودی‌های شهر یاسوج گفت: در بدو ورود به استان یکی از مواردی که در دستور کار قرار دادیم ورودی‌های شهرهای استان بود و حرکت جدی برای تأمین اعتبار آغاز شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با اشاره به ساماندهی ورودی یاسوج از سمت شیراز و اصفهان، گفت: فاز اول ورودی یاسوج- شیراز در منطقه سرآبتاوه به بهره‌برداری رسید.
حاجی زاده افزود: فاز دوم که تعریف ابنیه است در مرحله نهایی شدن است و قرار شد تا پایان آبان به بهره‌برداری برسد. امیدوارم از خبر ساحل بشار یاسوج ساماندهی می شود/ افتتاح پل چهارم در
آذرماه
راضی بوده باشید.

ساحل بشار یاسوج ساماندهی می شود/ افتتاح پل چهارم در
آذرماه  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۰-۲۷ ۰۲:۳۷:۵۴