رینوتکس دومین نمایشگاه ملی کشور می‌شود

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر رینوتکس دومین نمایشگاه ملی کشور می‌شود به گزارش خبرنگار سایت احکام، عبدالرضا فلاح دوشنبه، دوم آبان ماه، در آئین افتتاحیه دهمین نمایشگاه رینوتکس با اشاره به چارت مدیریت نمایشگاه ربع رشیدی رینوتکس ۲۰۲۲، گفت: دبیرخانه این رویداد ۳۰ نفره و از نخبگانی هستند که مدیریت نمایشگاه را برعهده دارند.
وی ادامه داد: با توجه به فراخوان داده شده از ۱۷۱۰ طرح ۶۵ طرح ثبت شده است.
فلاح اظهار کرد: نمایشگاه به ۱۱ زون تخصصی تقسیم بندی شده، این زون‌ها متناسب با زیست بوم اقتصادی استان تقسیم بندی شده است، صنایع خودرو، محور سازی و قطعه سازی و… بخشی از این محورها است.
وی ادامه داد: برخی از طرح‌های رسیده در حد ایده بود که زون خلاقیت و دانش آموزی را به‌عنوان مرکز رشد در نظر گرفته‌ایم.
فلاح خبر داد: تعداد طرح‌های خلاقیت ۷۴۸ مورد بود که در زون دانش آموزی قرار دارد.
جانشین استاندار در شورای سیاستگذاری رینوتکس، افزود: ۲۳۸ مورد اکنون در نمایشگاه برای بازدید وجود دارد.
وی اضافه کرد: زون‌های فناوری اطلاعات، سلامت، ماشین آلات پیشرفته، حمل خودرو و… در سه سطح انتخاب شده است.
وی ضمن تقدیر از استاندارد گفت: آقای استاندار در این حوزه پیشران هستند و طبق برنامه ریزی های انجام شده در نظر داریم این نمایشگاه را تبدیل به دومین نمایشگاه ملی کشور کنیم.
مشاور استاندار در حوزه فناوری و شرکت‌های دانش بنیان گفت: در این نمایشگاه از ۱۸ استان طرح داریم، استان‌های همجوار و تهران و اصفهان بخشی از این استان‌ها هستند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: در این دور رویکرد شهرستانی هم داشتیم تا بحث عدالت نوآوری را رعایت کنیم.
ظهر امروز همزمان با دوم آبان ماه آئین افتتاحیه بزرگترین رویدار فناوری آذربایجان شرقی، ربع رشیدی (رینوتکس ۲۰۲۲) با حضور وزیر کشور، معاون فناوری وزیر علوم، استاندار و جمعی از مدیران کل استان برگزار شد. امیدوارم از خبر رینوتکس دومین نمایشگاه ملی کشور می‌شود راضی بوده باشید.

رینوتکس دومین نمایشگاه ملی کشور می‌شود  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۰-۲۵ ۰۲:۳۸:۳۴