رکورد تلخ برای ستاره برزیل/ «نیمار» در حسرت عبور از «پله»
ماند

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر رکورد تلخ برای ستاره برزیل/ «نیمار» در حسرت عبور از «پله»
ماند
به گزارش خبرنگار سایت احکام، نخستین دیدار از مرحله یک چهارم نهایی بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال جام جهانی از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه امروز جمعه بین تیم‌های کرواسی و برزیل در ورزشگاه اجوکیشن سیتی دوحه برگزار شد که طی آن دو تیم در ۹۰ دقیقه به تساوی بدون گل رسیدند و پس از تساوی یک به یک در وقت‌های اضافه کار به ضربات پنالتی کشیده شد. در ضربات پنالتی این کرواسی بود که به برتری ۴ بر ۲ رسید و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.
نیمار جونیور که امید علاقمندان به فوتبال برزیل برای رسیدن به فینال و قهرمانی با این تیم بود در دقیقه ۱۰۵ موفق شد به زیبایی گل برتری برزیل را به ثمر برساند اما گل دقیقه ۱۱۷ پتکوویچ رؤیای برزیلی‌ها را باد داد تا این تیم در ضربات پنالتی بازنده شود و از دور مسابقات کنار رفت.

هر چند نیمار به رکورد پله رسید اما فرصت عبور از این رکورد را از دست داد

نیمار با گلی که در این دیدار به ثمر رساند تعداد گل‌های ملی خود را به ۷۷ رساند تا با رکورد «پله» اسطوره فوتبال کشورش برابر شود. با این حال این بازیکن فرصت عبور از پله را از دست داد و باید در دیدارهای آینده تیم ملی کشورش از این رکورد عبور کند. امیدوارم از خبر رکورد تلخ برای ستاره برزیل/ «نیمار» در حسرت عبور از «پله»
ماند
راضی بوده باشید.

رکورد تلخ برای ستاره برزیل/ «نیمار» در حسرت عبور از «پله»
ماند  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۲-۱۰ ۰۲:۴۰:۴۸