رکوردشکنی دوباره پرتابگر چکش زن/ بازگشت حسین کیهانی به
رقابتها

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر رکوردشکنی دوباره پرتابگر چکش زن/ بازگشت حسین کیهانی به
رقابتها
به گزارش خبرنگار سایت احکام، مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ تهران امروز جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه در دو بخش بانوان و مردان در مجموعه دوومیدانی آفتاب انقلاب تهران برگزار شد. فدراسیون دوومیدانی به ورزشکارانی که در این رقابت ها حد نصاب های تعیین شده را به ثبت می رساندند مبلغ ۱۰ میلیون تومان پاداش نقدی داد. همین طور این رقابت ها جنبه انتخابی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در رده سنی جوانان را هم داشت.
همین طور در این مسابقات یک رکورد ملی نیز جابجا شد. در ماده پرتاب چکش زنان زهرا عرب رستمی موفق شد رکورد ملی را که متعلق به خودش بود را پس از سه سال به میزان ۲ متر و ۱۰ سانتی متر جابجا کند.
برترین های این رقابت ها در بخش بانوان به این ترتیب است:
۱۰۰ متر: حمیده اسماعیل نژاد از خراسان رضوی با رکورد ۱۱ ثانیه و ۵۷ صدم ثانیه۴۰۰ متر: کژان رستمی از کردستان با زمان ۵۷ ثانیه و ۷۸ صدم ثانیه۴۰۰ متر با مانع: عاطفه صدر از آذربایجان شرقی با رکورد یک دقیقه و ۹ ثانیه و ۹۳ صدم ثانیه۸۰۰ متر: نگین آذری عدالت از تهران با زمان ۲ دقیقه و ۱۷ ثانیه و ۱۹ صدم ثانیه۱۵۰۰ متر: پریچهر شاهی از تهران به میزان ۴ دقیقه و ۳۷ ثانیه و ۱۱ صدم ثانیهپرتاب چکش: زهرا عرب رستمی از تهران با رکورد ۵۹ متر و ۴۳ سانتی مترپرتاب نیزه: سحر ضیایی با رکورد ۴۱ متر و ۴۷ سانتی مترپرتاب وزنه: الهام سادات هاشمی از مازندران با ۱۴ متر و ۲۲ سانتی مترپرتاب دیسک: زهرا جفی از لرستان با ۴۶ متر و ۲۶ سانتی مترپرش طول: الهه رحیمی فر از تهران با رکورد ۵ متر و ۹۷ سانتی مترپرش ارتفاع: مهدیه زعیمی از تهران با یک متر و ۶۵ سانتی مترپرش با نیزه: مهسا میرزا طبیبی از تهران با ۳ متر و ۹۰ سانتی متر
مسابقات بخش مردان هم عصر امروز در مجموعه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد. در مسابقات عصر امروز، حسین کیهانی قهرمان بازیهای آسیایی جاکارتا پس از پایان محرومیت چهارساله خود مجدداً در رقابت های رسمی کشوری شرکت کرد و توانست بر سکوی نخست ماده ۳ هزار با مانع قرار بگیرد.
برترین های این رقابت ها در بخش مردان به این ترتیب می باشند:
۱۰۰ متر: بنیامین یوسفی از فارس با ۱۰ ثانیه و ۶۳ صدم ثانیه۸۰۰ متر: سبحان احمدی از کرمانشاه با زمان یک دقیقه، ۴۷ ثانیه و ۵۰ صدم ثانیه۴۰۰ متر: محمد طالعی از اردبیل با زمان ۴۸ ثانیه و یک صدم ثانیه۱۵۰۰ متر: خلیل ناصری از ایلام با زمان ۴ دقیقه و یک ثانیه و ۷۶ صدم ثانیه۳ هزار متر با مانع: حسین کیهانی از کرمانشاه با زمان ۹ دقیقه و ۱۷ ثانیه و ۱۷ صدم ثانیه۵ هزار متر: جلیل ناصری از ایلام با زمان ۱۵ دقیقه و ۹ ثانیه و ۲۹ صدم ثانیهپرش ارتقاع: مهدی خدادادی از مازندران با یک متر و ۹۵ سانتی مترپرش طول: علیرضا خالدی از بوشهر با ۷ متر و ۴۴ سانتی مترپرش با نیزه: ارشیا مصدقی از تهران با ۵ مترپرتاب چکش: رضا مقدم از گلستان با ۷۱ متر و ۷۸ سانتی مترپرتاب وزنه: مهدی صابری از خراسان رضوی با ۲۰ متر و یک سانتی مترپرتاب نیزه: علی فتحی گنجی از لرستان با ۷۲ متر و ۲۴ سانتی مترپرتاب دیسک: حسین رسولی از مرکزی با ۵۸ متر و ۳۹ سانتی متر امیدوارم از خبر رکوردشکنی دوباره پرتابگر چکش زن/ بازگشت حسین کیهانی به
رقابتها
راضی بوده باشید.

رکوردشکنی دوباره پرتابگر چکش زن/ بازگشت حسین کیهانی به
رقابتها  در تاریخ ۲۰۲۳-۰۵-۲۰ ۰۲:۳۸:۵۳